Avatar billede herch Nybegynder
24. februar 2005 - 11:36 Der er 1 løsning

Skrive en tekst flere steder samtidig

Jeg har et dokument, som består af to sider med forskelligt indhold, men der er også felter på begge sider som er identiske, dvs. de skal indeholde samme data.
Anvendes en formular, kan man sagtens lave en VBA-kode, som indsætter de samme oplysninger 2 steder.
Kan man evt. lave et formular-felt eller andet, som gør, at den tekst, der bliver skrevet direkte, også bliver indsat et andet sted samtidig?
Avatar billede rvm Nybegynder
24. februar 2005 - 14:49 #1
Hvis du arbejder med formularfelter kan du give formularfeltet et bogmærke. Derefter kan du indsætte et "ref" felt. der henviser til bogmærket.