Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
24. februar 2005 - 09:54 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Virker min scanner ikke med mit styresystem?

Jeg har en gammel Agfa Snapscan 1212. Jeg har problemer med at få den til at virke med xp..? Nogen her der ved om den rent faktisk kun supporterer win 98 eller lavere?
:)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. februar 2005 - 09:58 #1
Jeg håber dette kan hjælpe dig...
Der står i hvert fald en måde at få den til at virke sammen med Windows XP

http://www.agfa.com/digicam_scanner_drivers/scanner/snapscan_1212p_without/
Avatar billede draco999 Nybegynder
24. februar 2005 - 10:00 #2
Der står så at DEN IKKE virker under XP

This type of scanner does not work under XP. Agfa will not make XP drivers in the future either as it stopped its desktop scanner and digital camera business in September 2001
Avatar billede amews_aj Nybegynder
24. februar 2005 - 10:06 #3
Ups, jeg læste lige forkert :P

Men så må vi jo ud fra det link konkludere at den ikke virker i XP

Syntes bare det på den side der sendte mig til det link, stod at der var en løsning til det, men det har nok også bare været en fejllæsning....
Avatar billede boxer Nybegynder
24. februar 2005 - 10:07 #4
http://www.agfa.com/digicam_scanner_drivers/scanner/snapscan_1212u/
Her er en der virker under XP
Den hedder 1212U
Avatar billede sodamnsweet Nybegynder
24. februar 2005 - 10:25 #5
Min scanner er desværre ikke en snapscan 1212u
:(
Pc-help får point for linket
draco999 for point for svar

fair nok ikk
Avatar billede summer Mester
24. februar 2005 - 11:03 #6
Har din scanner ingen "efternavn" Agfa Snapscan 1212 - kun 1212