Avatar billede kebb Nybegynder
23. februar 2005 - 19:03 Der er 15 kommentarer

PHP programmør søges til nystartet afdeling

Jobbet vil bestå i fejlretning, udvikling og implementering af diverse teknologier. Vi arbejder i
teams, så der lægges vægt på, at du er god til at samarbejde. Da virksomheden til tider arbejder under strenge deadlines, er det ligeledes et krav, at du er fleksibel omkring arbejdstider.

Virksomheden får i det kommende halvår brug for en ny mellemledelse, hvorfor du udover det påkrævede gerne må være ambisiøs, velformuleret, selvstændig og økonomisk bevist – dvs. en lederegnet type. Så vil tiden vise, hvad der sker.

• 5-15 timer om ugen
• 120 kr i timen
• Kort transport pga. placering på DTU Campus
• Tiltrædelse snarest

Vi arbejder med følgende teknologier, hvoraf det forudsættes, at du er erfaren indenfor de øverste fire og har stiftet kort bekendskab de øvrige eller er interesseret i at lære dem.

• HTML
• PHP
• MySQL
• Javascript
• MsSQL og Access Databaser
Avatar billede tigertool Nybegynder
23. februar 2005 - 19:06 #1
Skal der arbejdes hjemmefra eller på DTU Campus?
Avatar billede kebb Nybegynder
23. februar 2005 - 19:09 #2
Fra Campus
Avatar billede tigertool Nybegynder
23. februar 2005 - 19:09 #3
Ok - er ellers interesseret men studerer på Teknikum i Odense.
Avatar billede tigertool Nybegynder
23. februar 2005 - 19:13 #4
- men du må endelig sige til hvis i kan bruge en freelancer :)
Jeg har arbejdet med alle de teknologier du beskriver - meget endda.
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 19:17 #5
Jeg kunne godt være interreseret, har 4 års erefaring med PHP & MySQL, og kan kode html fuldt ud.
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 19:18 #6
Hvor ligger DTU Campus
Avatar billede kebb Nybegynder
23. februar 2005 - 19:19 #7
2800 Lyngby
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 19:19 #8
Lyngby ved København, ikke?
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 19:19 #9
ja
Avatar billede dknsj Nybegynder
23. februar 2005 - 19:20 #10
hmm, okay ;) jeg er helt fra nordjylland, så det kan jeg ikke
Avatar billede tigertool Nybegynder
23. februar 2005 - 20:29 #11
kebb > arbejdet kunne evt. ikke klares over internettet?
Avatar billede greew Nybegynder
23. februar 2005 - 20:52 #12
Det kunne godt have interesse. Jeg er på Softwareteknologi på DTU!
Avatar billede kebb Nybegynder
23. februar 2005 - 21:17 #13
Tigertool: Beklager

Greew: Hvis du er interesseret så send venligst kontaktinformationer samt beskrivelse af dine evner til min mail kb@hostedstuff.com
Avatar billede kebb Nybegynder
23. februar 2005 - 21:19 #14
Greew: Umiddelbart er du i hvert fald oplagt til jobbet, eftersom at det er studierelevant for dig.
Avatar billede kebb Nybegynder
24. februar 2005 - 16:17 #15
dknsj: Nej det går nok ikke :)