Avatar billede paisley Nybegynder
23. februar 2005 - 14:22 Der er 3 kommentarer

Hjælp med køb af PDA

Hej

Jeg søger en PDA bundle, det værende sig en PDA (helst IPAQ), med GPS antenne og software til. Hvor er det billigste sted at købe henne? Er der ting jeg bør vide ved køb af en sådan bundle? Hjælp mig hjælp mig :)

Paisley
Avatar billede cob Nybegynder
23. februar 2005 - 14:36 #1
Når du alligevel ikke vil have noget ordentlig noget - så som palm ;-) - så kik i bilka eller lignende.... de har ofte tilbud på den slags... der er vist endda en hp i denne uge...
Avatar billede cablenet.dk Nybegynder
25. februar 2005 - 13:50 #2
Hmm IPAQ er klart bedre en palm btw :D Kig eventuelt på edbpriser.dk der finder du de billigste PDA'er på markedet...  nogle du måske skule kigge efter er: 4150, 2210, 1940 el. alt efter hvor meget du vil betale.
Avatar billede badazz Novice
20. marts 2005 - 23:48 #3
Hvis du vil have noget billigt, er det mange brugte ipaq 2210 på qxl med gps til billige penge.. ved ikke hvorfor der er så mange til salg?!!?!? men jeg er sgu glad for min..