Avatar billede maengho Nybegynder
23. februar 2005 - 11:23 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Min PC låser/ hænger.

Håber at der er nogle der kan hjælpe mig med en fejl. Fejlen udarter sig i
at maskinen holder op med at reagere på mine input efter nogle minutter ( Fryser ) , jeg kan bevæge musen og evt. kørende programmer fortsætter, jeg kan dog ikke starte nogen nye programmer eller kalde joblisten . Det eneste
jeg kan gøre er direktør knappen. Når det hele er startet op igen, går jeg
ind i logbog via. Computeradministration, i logbog\Program er det den samme
fejl hver gang maskinen har lavet de numre.

Beskrivelse I Egenskaber for hændelse:

Sessionsstatus for gældende politikindstilling kunne ikke logføres. Et
forsøg på at oprette forbindelse til WMI mislykkedes.
Logføring for gældende politikindstilling udføres ikke længere for denne
politiks program.
Yderligere oplysninger finder du under Hjælp og support på
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.

Det er en ny installation af XP pro på en P4 IBM maskine, jeg har forsøgt at skifte ram uden det gav effekt, installeret driver til grafikkort igen det er et Geforce et eller andet.

Nogen der ved hvad WMI er? og kan komme med et bud på løsning?
Jeg har iøvrigt kørt al verdens PC docters og mem32 osv. uden det gav noget resultat i form af fejlmedd.
Der gives max point til problemløseren:0)
Avatar billede resten Nybegynder
23. februar 2005 - 11:26 #1
Avatar billede resten Nybegynder
23. februar 2005 - 11:29 #2
Er der ikke også et hændelse id i det grå felt som du kan poste ?
Avatar billede maengho Nybegynder
23. februar 2005 - 11:31 #3
Jeg mener det er hændelses id.: 1090
Avatar billede maengho Nybegynder
23. februar 2005 - 11:36 #4
Rettelse det er Hændelse id.: 1090
Kilde: Userenv
Avatar billede resten Nybegynder
23. februar 2005 - 11:46 #5
Prøv dette og hvis du ikke kan nå det inden maskinen fryser kan du prøve i fejlsikret.

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;%5BLN%5D;307900
Avatar billede maengho Nybegynder
23. februar 2005 - 11:54 #6
Okey den afprøver jeg lige, er på job p.t så det bliver i aften!
Avatar billede maengho Nybegynder
23. februar 2005 - 13:02 #8
Den er noteret catbody, rart at der kommer nogle forslag.
Avatar billede maengho Nybegynder
23. februar 2005 - 19:52 #9
Ingen af delene virker. Jeg har forsøgt at hente servicepack2 til XP men den mislykkedes konstant.
Avatar billede resten Nybegynder
23. februar 2005 - 20:07 #10
så prøv at skrive sfc /scannow i kør med din cdrom i drevet så udskifter den alle systemfilerne.
Avatar billede leif Seniormester
23. februar 2005 - 22:34 #11
Bare som en side bemærkning, er denne kategori betegnet som: Anmeld fejl i Eksperten systemet her !
Avatar billede maengho Nybegynder
24. februar 2005 - 07:18 #12
Resten: Ser lige hvad effekt det har, takker!.
Leif: Sorry!
Avatar billede maengho Nybegynder
25. februar 2005 - 09:32 #13
Så fik jeg løst problemet. Efter at have opdateret til servicepack2 er der ikke problemer. Jeg takker for indslagene!
Avatar billede varmeskud Praktikant
27. februar 2005 - 00:31 #14
hvis du fik det løst må du jo gerne til dele point og lukke ;-)
Avatar billede maengho Nybegynder
28. februar 2005 - 07:27 #15
Okey jeg spørger nok dumt nu men hvor f.. kan jeg lukke spørgsmålet og give point???
Her ledt rundt men kan ikke finde det.
Avatar billede maengho Nybegynder
28. februar 2005 - 07:28 #16
x
Avatar billede maengho Nybegynder
28. februar 2005 - 07:30 #17
Så er den i vinkel:0)