Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2005 - 17:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ophæve kodeord på Fomular-dokument

Jeg har et gammelt dokument lavet med fomular/indtastningsfelter, og nu kunne jeg godt delvis bruge dette til en anden opgave.

Altså dele (blokke) er låst, så brugeren kun kan indtaste i felter.

Problemet er at jeg ikke kan huske det password jeg satte på dokumentet.

Kan jeg på nogen måde opløse eller finde det, så jeg kan genanvende skabelonen ?

Har ikke megen lyst til at begynde forfra, da det er et ret omfattende doc. (8sider)
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
22. februar 2005 - 18:00 #1
Du kan bruge LOVLIGE programmerer som

http://www.download.com/Free-Word-Excel-Password-Wizard/3000-2092_4-10249516.html?tag=lst-0-1

Til at brutefoce dig til passwordet.
Bemærk at dette er fuldt lovligt og at det kun er word&excel som kan brutefoces med dette.
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
22. februar 2005 - 18:01 #2
Men hvis det er et 12cifret password med tal og bostaver, kan det tage et par dage/uger at cracke.
22. februar 2005 - 18:22 #3
Kopier hele indholdet, og indsæt det i et nyt dokument. Dette nye dokument vil ikke være beskyttet.
Avatar billede jkrons Professor
22. februar 2005 - 18:45 #4
erikjuhl-> Måske husker jeg forkert, men så vidt jeg husker, kan man ikke kopiere fra en låst formular.
Avatar billede jkrons Professor
22. februar 2005 - 19:15 #5
Derimod kan man indsætte dokumentet i et nyt dokument via Indsæt - Fil.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2005 - 23:12 #6
>erikjuhl.....Du har ret.... man kan ikke kopiere fra et læst formular.
.........................................................................
>jkrons.......MAn kan indsætte i et nyt dokument via >INDSÆT - FIL

Du skal have point - læg et svar !
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2005 - 23:14 #7
'læst'  - skal være låst (det tastatur!)
Avatar billede jkrons Professor
22. februar 2005 - 23:15 #8
:-)