Avatar billede krak Nybegynder
22. februar 2005 - 13:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke oprette ny autotekst

Hej

Jeg har opgraderet fra office 2000 til office xp, men mine autotekster i word er åbenbart ikke kommet med. Kan de findes igen?

Desuden er "Ny" i menuen Indsæt-Autotekst grå og deaktiveret. Jeg har set om forklaringen kan findes i indstillingerne, men umiddelbart ser det ikke sådan ud.

Nogen der har et forslag?
Avatar billede rvm Nybegynder
22. februar 2005 - 13:58 #1
Autotekster er gemt i Normal.dot somsikkert er blevet overskrevet i opgraderingsprocesen. Prøbv at lede dit c-drev igennem for Normal.dot - måske er den gamle der stadig...

Du skal have markeret noget for at IndsætAutotekst Ny bliver aktiveret.
Avatar billede krak Nybegynder
22. februar 2005 - 14:42 #2
Ok, ja så kommer den frem. Men understøtter office xp ikke genvejstaster til autoteksterne, så man blot skal trykke en genvejstast for at autoteksten bliver indsat?
Avatar billede rvm Nybegynder
22. februar 2005 - 14:55 #3
det skulle virke på samme måde som det hele tiden har virket
Avatar billede krak Nybegynder
22. februar 2005 - 14:56 #4
Ups, Jo det gør den...

Jeg takker for dit svar.
Avatar billede rvm Nybegynder
22. februar 2005 - 14:57 #5
:-)