Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2005 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Karma tildelinger er forsvundet

I har sikkert fået spørgsmålet før :o) Jeg kan ikke se alle de karma tildelinger jeg har fået. Hvor er de blevet af?

Mvh
Ulrik Christensen
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2005 - 12:02 #1
http://www.eksperten.dk/spm/592931 - Vi må gå ud fra at der arbejdes på sagen :)
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2005 - 12:37 #2
Tak snowball :o)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
22. februar 2005 - 18:19 #3
"I har sikkert fået spørgsmålet før :o)": hvorfor oprette det igen? :-)

Kig/søg i http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ kategorierne, inden I stiller spm. Ellers bruger I bare unødvendige ressourcer = mere pres på serveren (hvilket måske betyder mere nedetid).

Det var ikke ment som et angreb, men general information.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2005 - 18:50 #4
Det er iorden og det var også forsøgt - kunne bare ikke finde det jeg skulle bruge
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 00:29 #5
thesurfer > Jeg søgte faktisk på "karma" i søgeboksen, der kommer der ikke nogen indlæg der minder om dem her.. :)
Avatar billede snowball Novice
24. februar 2005 - 08:19 #6
Søgningen kan man ikke bruge til ret meget i sådan et tilfælde. Både fordi den generelt er for dårlig, men også fordi dens index kun bliver opdateret om natten, så derfor kommer nye spørgsmål ikke med lige med det samme.

Det er derfor altid meget bedre at kigge den første side af http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/ igennem inden man selv opretter et spørgsmål om fejl og des lige ;)