Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2005 - 11:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er der mulighed for at indsætte billeder i artikler?

Jeg overvejer at skrive en artikel. Men for at gøre den tilgængelig for alle vil jeg indsætte en serie af screenshots, er dette muligt?

J;-)
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2005 - 11:49 #1
smid dem op på en server og kom med nogen links til dem:)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2005 - 11:58 #2
Er det den eneste mulighed? Er det ikke lidt dumt? Kan man kun linke til dem, er det ikke muligt at få dem til at "sidde" fast på artiklen?
Avatar billede kalp Novice
22. februar 2005 - 12:09 #3
Det tror jeg sgu ikke lige man kan:) for der er ingen som har gjort det og der står heller ikke noget om det.. det eneste man kan er at arbejde med de få tags der nu er.
Avatar billede snowball Novice
22. februar 2005 - 12:11 #4
Det er pt. ikke muligt at indsætte billeder i en artikel på Eksperten. Der arbejdes dog på en større udvidelse for at gøre den sektion meget bedre i form af både en bedre editor (WYSIWYG) samt visse tiltag for at hæve niveauet.

Der går dog nok et par måneder inden opdateringen bliver lavet, og indtil da bliver du nødt til at ligge billederne på din egen server og så linke til dem.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2005 - 12:16 #5
Sørgeligt, men det vil jeg gøre. Jeg skriver en ekstra grundig beskrivelse og dokumentere med billeder.