Avatar billede amikk Nybegynder
22. februar 2005 - 00:47 Der er 1 løsning

Alternativer til nnerhverv.dk

Hej

Jeg ville blot høre om nogen af Jer kender til nogen former for alternativer til NNErhverv. Primært mht. funktionalitet og pris...

Tak på forhånd.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2005 - 10:00 #1
Ved ikke om det er lige det du søger, eller hvad du skal bruge det til, men her kan man søge på forretninger, man kan købe en licens til at få adgang til deres database.
Her er der oplysninger omkring firmaerne, mht ansatte, start år, hvad de laver osv osv.

https://www.kob.dk/