Avatar billede zarthax Nybegynder
20. februar 2005 - 23:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

CV site feedback

www.zarthax.dyndns.dk
Hvad synes i ???
Jeg ved at den vist er lidt gal med farverne blå og grå... men ud over det ??

//zarthax//
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
20. februar 2005 - 23:26 #1
kedelig, der mangler blinkfang.

Der er sådan set ikke noget der får mig til at læse andet end de først 5linjer, og så lukke siden ned igen.

Farverne er , som du også selv siger, kikset og kedeligt.
Enten vælge noget mere stilrent, eller noget mere explosivt.

Da kom meget bag på mig at læse du var 28, siden ligner , groft sagt, noget en 12-årig har forsøgt at lave i Frontpage.
Avatar billede zarthax Nybegynder
20. februar 2005 - 23:28 #2
hehe, nej, det er ikke nemt at vurdere en persons alder på det han/hun prøver at hutle sig frem til... Men, den bestod da i det mindste W3C...
//zarthax//
Avatar billede cpufan Juniormester
21. februar 2005 - 00:07 #3
jeg vil bare sige: pas på med stave- og kommafejl i et CV, efter de første 8 fejl i den forholdsvis lille tekst på forsiden, har man tabt interessen som arbejdsgiver.
Avatar billede zarthax Nybegynder
21. februar 2005 - 17:22 #4
-->cpufan
Stave/tastefejl og en lille portion kommafejl, tja, det er hvad der sker når man klasker en tekst sammen, som egentlig ikke skal bruges til noget......
Avatar billede zarthax Nybegynder
22. februar 2005 - 07:18 #5
hmm.. nogen der gider lægge et svar?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
22. februar 2005 - 08:50 #6
nej tak, samler ikke på points.
Avatar billede zarthax Nybegynder
02. marts 2005 - 20:39 #7
well, så vil jeg klare det selv...