Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2005 - 20:21 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Karma er usynlig

Er fejlen vedr. karma ved at blive rettet?
Har ikke kunnet se den så underholdende med ubrugelige karma man ind i mellem får...
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2005 - 20:22 #1
Kan du se dine karma tildelinger???
Avatar billede syvon Nybegynder
20. februar 2005 - 20:35 #2
Kan heller ikke se dem.  :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2005 - 20:37 #3
Hvad fanden skal man så bruge det til - håber da det er en fejl, da jeg sagtens kan sse andres - bare ikke min egen
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. februar 2005 - 20:37 #4
Og nu er den mulighed faktisk også væk....
Avatar billede mat Nybegynder
20. februar 2005 - 20:44 #5
Hvem ved, måske er det et eksperiment med en ny implementering af karma, uden så meget gabestok...hvilket egentlig vil være en forbedring.
Avatar billede syvon Nybegynder
20. februar 2005 - 20:45 #6
Så mangler de bare at fjerne resten, men det er vel ønske tænkning.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. februar 2005 - 20:49 #7
Da nye karmaer faktisk ses, så er det næppe sådan det hænger sammen.
Avatar billede syvon Nybegynder
20. februar 2005 - 20:58 #8
men det er da lidt irriterende at man ikke kan se dem man har fået, når man nu en gang har fået dem.
Avatar billede arne_v Ekspert
20. februar 2005 - 21:01 #9
Når:
  - det totale gennemsnit stadigt vises
  - nye karmaer vises
så vil jeg gætte på at det er en banal "hovsa" sm bliver fixet og at de kommer
igen.
Avatar billede barklund Nybegynder
21. februar 2005 - 15:46 #10
Hm, jeg undrede mig også lidt. Kan se en karmabesked, som jeg er blevet tildelt i går, samt dem jeg selv har tildelt i dag - derudover ingenting.

Sikke nogle fjollehoveder, der har lavet det :)
Avatar billede arne_v Ekspert
21. februar 2005 - 21:55 #11
Jeg har tænkt lidt over det.

Måske er det med vilje.

Karma tæller for evigt.

Men karma tildelings teksten vises kun i f.eks. 1 uge.

Målet skulle være at modtagerne kan nå og læse teksten og eventuelt notere
sig budskabet men at man ikke vil gå og ærge sig i årevis og en tåbelig
tekst.

Det vil ikke virke fordi de ihærdige vil naturligvis rette deres karma
løbende så den altid ses.

Dem slipper vi først af med når coadmin kan se hvem det er og de bliver
sparket ud.
Avatar billede boxer Nybegynder
22. februar 2005 - 12:39 #12
http://www.eksperten.dk/spm/593453
Jeg har også stillet spørgsmålet til coadmin. Jeg var ikke klar over at spørgsmålet allerede var stillet :o)
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2005 - 00:34 #13
Det kan være svært at notere sig om det, men måske kunne man få en mailnote om det, som med nye indlæg og den slags - hvis det er tilfældet, og ikke en 'hovsa', støtter jeg tiltaget.

Alle kan have brug for at få renstet straffeattesten, og dem der ikke fortjener det, vil nok alligevel høre for det i karmatildelingssiden :)

--
pacroon
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. februar 2005 - 21:33 #14
Lad os se hvor lang tid det her spørgsmål står åbent før der kommer svar.
Supporten tager sig helt sikkert ikke af spørgsmål som disse, da jeg har skrevet og aldrig fået svar - desuden er der jo dette:
Support:  Hvis din besked drejer sig om Eksperten Pro, CoAdmin klage, log ind problemer eller sikkerhedsbrist vedr. Eksperten. Alle andre beskeder om Eksperten skal oprettes som spørgsmål i de kategorier du finder under Eksperten.

Problemet er bare at den/de der sidder som ansvarlige for driften ikke ser disse spørgsmål.... :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. marts 2005 - 11:17 #15
Desuden kan man ikke længere anmelde karma....
Det her system suger virkelig nu!!!
Avatar billede jokerfidus Nybegynder
05. marts 2005 - 12:14 #16
Lol - gud fader en site efterhånden....
Avatar billede barklund Nybegynder
05. marts 2005 - 12:23 #17
Det, som jeg tror der er sket, er at tabellen med de specifikke karmabeskeder tildelinger er fjernet/gået tabt. Men den samlede karma ligger stadigvæk på brugernavn og er derfor bevaret. Samt en count over antal vurderinger, så nye beskeder vægter korrekt.

Jeg baserer det på, at jeg stadig kan se beskeder fra d. 20, men ikke fra dagen før.
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2005 - 20:40 #18
fatter det ikke - ikke en eneste tilbagemelding fra hverken admin el. coadmin...