Avatar billede martinus8 Nybegynder
20. februar 2005 - 15:23 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Min fladskærm bliver lyserød!

Min kæreste har en rimelig ny fladskærm, der af og til bliver lyserød.
Men når man så skubber lidt til skærmen, så vender den tilbage til normal farve.

Er der nogen eksperter der ved hvad problemet kan være?
Avatar billede allanfo Praktikant
20. februar 2005 - 15:54 #1
Det lyder som en løs forbindelse - løb ned i butikken og få den byttet!
Avatar billede martinus8 Nybegynder
20. februar 2005 - 16:08 #2
Løs forbindelse i kablerne eller hvor?
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
20. februar 2005 - 16:29 #3
ja i kablerne eller inden i selve skærmen !
Avatar billede allanfo Praktikant
20. februar 2005 - 16:56 #4
Det kan være en af de 3 farver, som ikke bliver vist. At den viser den igen, når skærmen bliver rykket, tyder på at det ikke er et kabel, men et sted i elektronikken fejlen er opstået.

Er skærmkablet fastgjort i skærmen, så det ikke kan fjernes?
Avatar billede martinus8 Nybegynder
20. februar 2005 - 19:20 #5
Kablet kan sagtens fjernes, men vi har sikret os at det sidder ordentligt
Avatar billede allanfo Praktikant
21. februar 2005 - 02:10 #6
Så er det meget sandsynligt at selve fladskærmen er defekt.