Avatar billede goose Nybegynder
20. februar 2005 - 12:20 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Eksperten nede igen

Jeg syntes efterhånden det er lidt for tit at eksperten går i knæ.

Jeg føler mig faktisk lidt snydt når nu jeg har betalt for et PRO medlemsskab - får man noget kompensation ?

Hele sidste weekend var der ikke hul igennem og her søndag formiddag har der igen været nedetid.

/Goose
Avatar billede summer Mester
20. februar 2005 - 19:12 #1
Det har du helt ret i. Det er nogle klamphuggere til at køre så stort et fora som eksperten.
I modsætning til sidste, forrige, etc. nedbrud er der dog denne gang en lidt syg undskyldning på E-nyt http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=151
Avatar billede goose Nybegynder
29. marts 2005 - 20:01 #2
Nå, lader ikke til man tager sine pro medlemmer særlig seriøst, så jeg lukker igen.

/Goose