Avatar billede keldolsen Nybegynder
18. februar 2005 - 21:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Markørhastighed for mus for langsom efter skift af skærm.

Hej
Jeg har skiftet min gamle CRT skærm med en 19" fladskærm. Desværre oplever jeg nu at markør hastigheden på min mus er blevet for langsom. I egenskaber for mus har jeg sat markørhastigheden til hurtig, dette er ikke hurtigt nok til mig. Kan man ændre musens hastighed andre steder i XP???
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2005 - 22:18 #1
Nope, og hvordan er den blevet langsom ? (tror det skyldes at din nye skærm er har en lavere opdatereings hastighed og den derfor virker langsommere)
Avatar billede keldolsen Nybegynder
18. februar 2005 - 22:26 #2
Hej
Tak for kommentar
Jeg tror allermest det skyldes at skærmen er blevet lidt større, dvs. at der er flere pixel tværs hen over skærmen. Jeg holder mig af hurtig markør hastighed. Derfor er det lidt trist, at jeg ikke kan sætte tempoet højere op.
Avatar billede maijen Nybegynder
19. februar 2005 - 06:32 #3
Hej.
Måske dette kan hjælpe... Det hjalp mig.

Gå ind i kontrolpanel... Mus...under egenskaber...klik på bladet... hardware... klik på egenskaber...avancerede indstillinger... ændre testfrekvens fra 100 til 200 rapporter/sek.
Håber jeg har skrevet det så det forståes...
Avatar billede keldolsen Nybegynder
19. februar 2005 - 18:21 #4
Hej maijen
Tak for din kommentar.
Dette hjalp også mig.
Skriv et svar, du har fortjent dine points.
Avatar billede maijen Nybegynder
20. februar 2005 - 12:04 #5
Hej.
Glæder mig at kunne hjælpe, det plejer at være mig der skal ha' hjælp.