Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:14 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

karma stemmer ikke helt

hej,

jeg har efter hvad jeg kan se på den blå-bar 53% i karma (tjae man kan jo ikke være lige heldig hver gang) men hvis jeg går ind på http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=elskermad.dk&option=karma har jeg kun fået en tildeling (i dag) med 0% - hvad er der galt?
Avatar billede arlet Juniormester
18. februar 2005 - 16:16 #1
Alle karma tildelingerne er forsvundet*S*

Det er kun sammentællingen tilbage..
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 16:17 #2
arlet.. jeg kan give dig god karma.. så det da mystisk nok hehe
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 16:18 #3
dvs. den står der som det eneste
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:19 #4
det var da rimelig flot :) men irriterende da folk så ikke kan se grunden til min lave karme :S

jeg kan da se teksten for de karmaer jeg selv har uddelt, så det må da være muligt at genskabe?
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 16:21 #5
eller bare fjerne der sidste af karma systemet hehe.
Avatar billede arlet Juniormester
18. februar 2005 - 16:22 #6
kalp -> Meget mærkeligt..

Men nu har du også fået "en der pynter"
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
18. februar 2005 - 16:22 #7
hehe ja... :]
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 16:23 #8
arlet>> ja for de tæller åbenbart med i procenterne stadig.. og man kan ikke anmelde karma'er.. så ser lidt underligt ud:)
Avatar billede hcma Novice
18. februar 2005 - 17:23 #9
det kan jo være at de (forhåbentlig) er ved at lave det om  ;o)
Avatar billede popsy Novice
18. februar 2005 - 19:05 #10
Hehe, jeg kan lige se det for mig: Idg's eksperter i gang med at renovere eksperten kodningen, den ene siger til den anden: Den kode der er da vist overflødig...... :D
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 19:15 #11
Man kan håbe;).... desuden har jeg som tidligere sagt de samme 2-3 personer står bag meget dårlig karma.. og de er da ret hurtige til at opdatere deres karma nu den "forsvandt" hehe.. det ikke noget problem for mig.. synes bare det useriøst de skriver under med arlets navn. (og rimelig dumme nu han selv har afgivet god karma under deres.. tjah..

very very dumb:)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
26. april 2005 - 17:39 #12
lukker