Avatar billede grafitti Nybegynder
18. februar 2005 - 10:29 Der er 4 kommentarer

vil i vudere min side

vil i vudere min site den er ikke så go jeg harnæsten lige startet den så i kan komme med forslag til nogle ændringer og desing

siden hedder www.mads-rasmussen.webbyen.dk
Avatar billede cob Nybegynder
18. februar 2005 - 10:41 #1
Du bør nok undlade at vise andres sider inde i dit framesæt....Det er IKKE i orden at snylte på andre arbejde på den måde....
Avatar billede birgerhund Nybegynder
18. februar 2005 - 10:44 #2
irriterende pop ups!
Avatar billede fynbo Nybegynder
18. februar 2005 - 10:48 #3
hvad skal vi bedømme? det er jo en typisk webbyen-skabelon med skrækkelige farver og rodet indhold?

Hvis du vil lære at lave hjemmesider, så undgår disse hjemmesider. Start med at lav en simpel html side. Du lærer intet af de systemer som laver det for dig.
Avatar billede b_ball Nybegynder
19. februar 2005 - 10:16 #4
webbyen... tjaa der er jo som fynbo skriver ikke noget at. Beklager men hvis du kommer med noget du selv har lavet så skal jeg nok vurdere det.