Avatar billede birgerhund Nybegynder
18. februar 2005 - 08:03 Der er 12 kommentarer

Ekspertens personligheder

Jeg diskutere lidt med nogle venner om hvad og hvem eksperten er.

Hvem står for sitet o.s.v.?

Findes der personligheder på selve sitet, og har nogen været med til at præge eksperten til det som det er i dag?

Er dem på toplisterne i diverse kategorier de virkelig eksperter, eller skal nogen nævnes?

+/- ved sitet?

Specialister indenfor specielle områder evt?

Håber på god og saglig info
Avatar billede weblex Nybegynder
18. februar 2005 - 08:06 #1
Du kan finde lidt generel information om Eksperten her:

http://www.eksperten.dk/info.phtml
Avatar billede birgerhund Nybegynder
18. februar 2005 - 08:09 #2
Ok, kigger lidt på linket
Avatar billede bufferzone Praktikant
18. februar 2005 - 08:56 #3
Avatar billede summer Mester
18. februar 2005 - 10:43 #4
I øvrigt velkommen til eksperten. På http://www.eksperten.dk/info.phtml som weblex linker til står det meste.
>>>Findes der personligheder på selve sitet, og har nogen været med til at præge    eksperten til det som det er i dag?<<<
Det er jo brugerne selv der skaber ekspertens indhold. D.v.s. at de brugere der er meget aktive - har været med længe, etc. etc. vel også er dem der har præget sitet mest.
>>>Er dem på toplisterne i diverse kategorier de virkelig eksperter, eller skal nogen nævnes?<<<
Både ja og nej. Man komme ikke i "toppen" uden at være dygtig, men samtidig flittig bruger. Du kan sagtens møde en "ekspert" der p.g.a. tidsmangel/interesse o.l. ikke er ret aktiv, men knalddygtig.
>>>+/- ved sitet?<<<
+ man kan altid få hjælp til næsten hvad som helst.
- man støder ind imellem på brugere med mindre pæn opførsel/sprogbrug.

Mit råd: Hæng på og følg lidt med. Bedøm så selv hvad du synes.
Avatar billede birgerhund Nybegynder
18. februar 2005 - 11:09 #5
Der må vel være nogle som gør eller IKKE gør noget gavn herinde
Avatar billede screem_brille Novice
18. februar 2005 - 11:42 #6
birgerlund du har helt ret i her er nogle folk som ikke burde være her, lige pt er vi (som jeg kender til) en 4-5 stk) som en enkelt holder øje med, og hver gang vedkommende ikke menr at vi gør det godt nok, ligger han dårlig karme ved os, men et godt råd er, ignorer det karma system, (det er alligevel værdiløst når folk kan ligge dålig karma uden man ved hvad vedkommende tænker på)
Avatar billede summer Mester
18. februar 2005 - 11:51 #7
Stadigvæk, den bedste måde er at benytte eksperten og så selv vurdere værdien af de enkelte brugeres hjælp.
Husk al hjælp på eksperten ydes af brugere gratis. Lige som det er gratis at blive bruger. Så siger det næsten sig selv, at der er brådne kar ind imellem
Avatar billede visto Professor
18. februar 2005 - 21:20 #8
Et stort plus ved sitet (som jeg med mellemrum har brugt igennem flere år) er at du har ganske store chancer for at få et brugbart svar på mange ting indenfor en halv time efter at du har optetter spørgsmålet. Ind imellem kan der være virkelig fremragende hjælp at hente. Jeg fik på et tidspunkt stor og fornem hjælp med webdesign over en længere periode. En sjælden gang imellem sker der ikke rigtig noget.
Min personlige oplevelse, er at det er yderst sjældent der optræder ubehagelig tone eller andet i den stil. Det forekommer mig - men jeg ved ikke så meget om det - at det mest sker, når nogle få brugere ser sig sure på hinanden.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skulle have gjort uden Eksperten. Jeg har virkelig lært meget i tidens løb om store og små ting.
Avatar billede screem_brille Novice
22. marts 2005 - 11:22 #9
Kan du ikke lukke spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
03. juni 2005 - 01:36 #10
noget respons måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
22. september 2005 - 11:24 #11
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede summer Mester
28. marts 2008 - 08:00 #12
Lukketid??