Avatar billede molle2002 Nybegynder
18. februar 2005 - 01:31 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til "Shop"

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside som kommer til at sælge bowlingudstyr online.

Jeg har design og sådan noget lavet. Jeg vil gerne have et system om viser f.eks. en kugle og en pris på kuglen så kan man lægge den i indkøbskurven og når man så går til indkøbskurven skal det ikke være sådan at man kan betale med dankort online, da det vil blive for dyrt for mig. Det skal bare være sådan at ordren bliver sendt pr. mail til mig, også sender jeg tilbage mit konto/reg nr. (Eller måske skal det stå når man skal til at betale for varen) også køre det.

Jeg skal altså bare have lavet en shop hvor man ikke betaler med det samme, og ordren bliver sendt til min mail.

Er der en som kan gøre det?

Vil muligvis give lidt mønt for det, men ikke det store.

Mvh. Morten
Avatar billede cybermike Nybegynder
18. februar 2005 - 01:43 #1
Jammen kontakt mig endeligt, syntes det er fair du ikke har det helt store naar du er ved at starte op, men stadig tilbyder at give lidt. Kontakt mig paa mail eller msn saa er jeg helt sikker paa vi finder ud af noget du bliver glad for :)

MSN: ekimrebyc@hotmail.com
Mail: ekim@unifix.org

Evt tag et kig paa mit cv: http://www.cybermike.dk
Avatar billede knocker Nybegynder
18. februar 2005 - 02:20 #2
Jeg kan kontaktes på tommy@devs.dk hvor vi kan finde ud af detaljer. Dit ønske er helt klart overskueligt.
Avatar billede molle2002 Nybegynder
18. februar 2005 - 02:25 #3
Lige en ændring til det hele.

Jeg skal ikke have lavet noget shopping system alligvel, jeg skal bare have lavet sådan at når man trykker på knappen send under kontakt os, så bliver det hele sendt til min mailbox.

En som kan hjælpe med det?

Mvh. Morten
Avatar billede knocker Nybegynder
18. februar 2005 - 04:46 #4
Fuldført. Held og lykke med projektet :)
Avatar billede molle2002 Nybegynder
18. februar 2005 - 04:47 #5
Tak for hjælpen Knocker