Avatar billede kirsch Nybegynder
17. februar 2005 - 22:42 Der er 1 kommentar

Link Storage Side

Hey !
Kan du lave en side, hvor der i toppen, i venstre side, er en lille boks og en "Ok" knap, hvor jeg kan indsætte en url i boksen, klikke Ok, og urlen kommer frem som link nedenunder ?

Der skal oprettes en ny side, efter hver 50 url, sådan, at når jeg har indsat 65 urler, ialt, er der to sider, hvor de 50 første, er på en side 2, og de nyeste kommer frem, på den første side, hovedsiden ..

Siden skal være gratis, men bare sæt noget reklame ind på siden, i bunden, eller en enkelt pop-up, det generer mig ikke .. Tak ..

Jeg kræver kun, at du kun gør det, hvis du selv gider, og har lyst :)

Nicklas
Avatar billede douglas Nybegynder
18. april 2005 - 13:26 #1
At lave sådan en side kræver at, der tages stilling til hvilken serverside sprog der skal bruges. Til en sådan opgave, skal der bruges serverside script, såsom ASP og PHP.
Har du evt. en server at hoste siden på, og hvad understøtter den server?