Avatar billede allanholmdk Nybegynder
17. februar 2005 - 18:21 Der er 1 kommentar

PDA på netværk

Hej alle.
Jeg har en HP ipaq 4150 som jeg gerne vil have på mit hjemme netværk. Jeg har en linksys trådløs router samt 1 stationær pc, bærbar og en kiss dvd afspiller koplet på. Jeg kan saktens gå trådløst på nettet med ipaqén, og i DHCP tabel i routerens interface kan jeg også se min PDA. Hvordan sætter jeg den op så jeg kan se filer på min stationære pc fra pdaén og omvendt?
Kan det lade sig gøre?

På forhånd tak.
Avatar billede jobless Nybegynder
03. marts 2005 - 15:20 #1
I fileexplorer trykker du nederst på knappen til netværks ressource. Herefter browser du din pc, f.eks \\minpc\filmmappen