Avatar billede gusse Nybegynder
17. februar 2005 - 13:45 Der er 2 kommentarer

Problemer med at få adgang

Har en MS SQL server som jeg har svært ved at få adgang til. Er ikke den store haj til dette.. nogle som kan hjælpe..

På selve server hvor MSSQL er installere kan jeg sagtens komme på med den bruger jeg har oprettet...

Men på en anden maskine har jeg problemer..

Jeg har 3 instanser på SQL serveren og jeg prøver med både server navn + servernavn\instans

Skal der sættes noget specieltop på servren ??

Der skal vel ikke installeres noget specielt for at få adgang...

Jeg har mdac 2.6 på.
Avatar billede arne_v Ekspert
17. februar 2005 - 14:08 #1
Hvilken kode bruger du til at connecte med ?

Hvilken fejl får du ?
Avatar billede gusse Nybegynder
17. februar 2005 - 14:31 #2
hmmm fandt ud af den..

genstartede maskinen