Avatar billede tgl Nybegynder
16. februar 2005 - 16:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sætte mange word-docs sammen til et dokument

Jeg har 104 doc-filer (word-2000) som jeg gerne skal have sat sammen til et dokument.

Kan jo lave et nyt word-doc og derefter copy and paste, men det er en anelse træls og langsommeligt.

Derfor : Hvordan gør man det nemmest?

- via script?
- skabeloner?
- andet?
16. februar 2005 - 17:00 #1
Opret et nyt dokument, som skal være det samlende hoveddokument.
Vælg Vis->Hoveddokument
Indsæt herefter de 104 dokumenter som underdokumenter.
Avatar billede rvm Nybegynder
16. februar 2005 - 19:29 #2
Hvis det er noget du skal gøre mange gange, så ville jeg lave en makro og eventuelt bruge en skabelon.

Filerne kunne ligge i samme mappe.

Makroen kunne så starte, når man åbnede skabelonen. Det første makroen skulle gør, spørge var at spørge hvilken mappe filerne ligger i og derefter tage alle filerne i mappen en efter en og indsætte dem i skabelonen.
Avatar billede tgl Nybegynder
16. februar 2005 - 22:27 #3
Erik for point da jeg brugte hans svar.

Kender ikke makroer i word, men hvis rvm har noget kode som kunne offentlig gøres i dette spørgsmål ville jeg være meget interesseret.