Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2005 - 08:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Ændre hyperlinks til alm. tekst

Jeg læste at man kunne fjerne hyperlinks med ctrl+shift+f. Det kan man ikke. Typografierne blir bare fede.
Ved nogen, hvordan man kan? Problemet er at når jeg printer noget ud med hyperlinks, kommer beskeden FEJL!Hyperlinkreference ugyldig. Jeg kan godt fjerne hyperlinks enkeltvis, men altså ikke over det hele.
Avatar billede gizp Nybegynder
15. februar 2005 - 08:49 #1
Du kan højreklikke på linket, og vælge Hyperlink -> Fjern hyperlink. (Det er i Word 2000)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 08:53 #2
<gizp>: Han vi jo have det gennemført over det hele i eet hug og ikke enkeltvis; ellers er det jo let nok som jeg også kunne have beskrevet...
Avatar billede gizp Nybegynder
15. februar 2005 - 08:57 #3
majsmarken >> Jaja ;) Det kan jeg godt se nu. Hehe
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 09:00 #4
... jeg har samme spm. i baghovedet - derfor er jeg med på en lytter...
Avatar billede vejmand Juniormester
15. februar 2005 - 10:13 #5
Jeg ved ikke hvordan du fjerner alle hyperlink på en gang, men du kan få dem til at stå som almindelig tekst sådan:

Ctrl+A -> Ctrl+mellemrum

Forklaring
Ctrl+A = Marker alt.
CTRL+mellemrum = Fjern tegnformatering.
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2005 - 10:37 #6
Du kan lave en marker alt (ctrl+a)
og trykke Ctrl+Alt og F9
Vær dog opmærksom på, at du fjerner alle feltkoder der er omfattet af markeringen.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. februar 2005 - 10:43 #7
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2005 - 19:49 #8
Tak til hovsa
Der manglede et 9-tal der, hvor jeg læste tip'et.