Avatar billede stengaard Praktikant
14. februar 2005 - 22:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

login i php med mysql

hej er der nogle der ligger inde med et login i php der fungere jeg har prøvet at lave et men det virker ikke
Avatar billede Slettet bruger
14. februar 2005 - 22:46 #1
prøv at søge lidt på eksperten.. der er 100-400 stykker der har spurgt om det sammen :S
Avatar billede cronaldo Nybegynder
15. februar 2005 - 12:34 #2
Jeg har et! ... men det er ikke noget jeg vil smide ud her ;) ... Er villig til at lave et til dig, men uden de helt store funktioner!?
Avatar billede aethiops Nybegynder
15. februar 2005 - 21:45 #3
hvis du stadig mangler et, så kan du godt få et af mig... der er rank inkluderet i scriptet... så du kan bestemme hvem der må se hvad og hvem der er admin osv.
Avatar billede stengaard Praktikant
15. februar 2005 - 22:33 #4
ja tak gerne min mail er følgende Webmaster@lkongen.dk
Avatar billede aethiops Nybegynder
15. februar 2005 - 22:48 #5
har sendt den til dig, du skulle gerne ha' modtaget den på din mail nu.
Avatar billede stengaard Praktikant
17. februar 2005 - 13:46 #6
ok men det var ikke helt sådan noget jeg ledte efter

men tak
Avatar billede sukos Juniormester
17. februar 2005 - 13:48 #7
Du kan jo også vise koden for det du har lavet, så det kan rettes til så det virker!

Og ellers kan du også kikke lidt her også:

http://www.showsource.dk/php/?list=Login

(Som ENDELIG er opppe og køre igen!)
Avatar billede stengaard Praktikant
17. februar 2005 - 21:25 #8
ok