Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 16:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Anmeldelse af grov karma!

Hejsa!

Jeg vil bare sige der er en psykisk syg bruger på eksperten, som de sidste par dage op til 20 gange om dagen opdatere sine perverse karma'er til mig. Her er den seneste tildeling

http://www.downloadportal.dk/hmm.jpg

valgte, at tage et screenshot fordi han åbenbart følger godt med i hvad jeg laver og vil helt sikkert ændre eller slette den ligeså snart jeg anmelder det.

Gør noget ved det! For det helt sikkert en KÆMPE fejl, at en eller anden sindsforvirret dreng skal kunne fornærme min mor uden, at jeg kan gøre noget ved det! Og anmelde ikke selv karma'en fordi han som sagt opdatere den løbende så det vil ikke kunne betale sig!

-> kalp <-
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 16:15 #1
ps. Jeg ligger inde med hans IP er jeg 99% sikker på.. så hvis i kan se IP ved indlæg så kan i få det udleveret.. og se om det matcher.. og dermed finde brugeren og deaktivere ham. Tak
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 16:17 #2
så har han opdateret.. godt jeg to et screenshot.. nu står der altså

Utroligt med denne bruger. Han er overalt, og blander sig i alt. Inkl det han intet aner noget om. Første givne lejlighed han træder ved siden af, vil jeg anmelde ham med henblik på deaktivering :D Citat den almægtigt kalp: Status på E: I am number 1! LOL - denne kommentar i hans minisite siger alt. I rest my case //Whiner PS. Han tør ikke stå ved sine meninger, og sletter omgående det han skriver i minisite! Wuuuz
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 16:21 #3
Kigger ind igen senere... men får der ikke er nogen tvivl.. så var det selvfølgelig ikke et kønt billede personen linkede til!
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 16:21 #4
og nu er det altså den tomme karma øverst på siden..
Avatar billede victor-1 Nybegynder
14. februar 2005 - 16:45 #5
kalp >

Jeg kan sagtens følge dig kalp - det er en svinestreg det der, det bliver vi aldrig uenige om. Men helt ærligt kalp - du kan lige så godt lukke denne tråd og glemme alt om at oprette flere lignende tråde. CoAdmins gider ikke længere at reflektere på tråde, som omhandler karma og det kan jeg faktisk godt forstå.

De har nu siden det blev muligt at tildele karma, fået tudet ørene fulde af ALT mellem himmel og jord, som har med det møg at gøre og KAN ikke og har ALDRIG kunnet gøre ret meget ved det.

Det bedste du kan gøre er, at anmelde de tildelinger du er utilfredse med.

Og ellers kender du jo min anbefaling ;-)
Avatar billede nopsen Ekspert
14. februar 2005 - 21:31 #6
ja jeg siger også bare god fornøjelse med at prøve at få noget igennem herinde.
se det i øjnene, admin er fløjtende ligeglad med dig, mig og alle andre brugere på eksperten.
det er til fulde bevist at vedkommende ikke agter at reagere på noget som helst, men lader brugerne blive mere og mere sure og irriterede indtil de til sidst giver op og melder sig ud, som vi har set flere gange på det sidste med faste brugere herinde.
at coadmins ikke længere gider svare på disse henvendelser, viser yderligere hvad vej det går og hvad man kan forvente af fremtiden.
at man siger ja til at være coadmin på et site hvor der ikke er opbakning fra admin, er deres egen skyld, man kan sige sig selv at det er en umulig opgave at stå mellem en masse aktive brugere og en admin der ikke vil give så meget som et pip fra sig på alle de henvendelser der har været omkring sitet igennem det sidste halve år.
jeg har selv mistet lysten til at hjælpe herinde, fordi det for tit ender med at man bliver irriteret på grund af manglende justits.
jeg synes admin har haft masser af tid til at give et praj om hvad der skal ske, om der overhovedet sker noget og hvad de har tænkt sig fremover, så min tillid til at dette pludselig skulle ændre sig, ligger på et absolut minimum.
så lad være med at tage eksperten seriøst, de eneste der gør det er brugerne selv og ingen andre og de kan jo alligevel ikke gøre noget.
skæld ud på din væg eller bank din hovedpude, så får du i det mindste afreageret, for herinde er det kun os andre brugere der tager din klage seriøst.
Avatar billede snowball Novice
15. februar 2005 - 09:50 #7
Jeg vil ikke påstå vi er direkte ligeglade med alt hvad der sker herinde. Grunden til at vi ikke længere blander os i Karma diskussioner er, at det ikke nytter noget at blive ved med at tæske de samme strofer igennem igen og igen. Det er længe siden der er kommet noget nyt frem i den slags diskussioner, og så længe IDG ikke selv vil deltage i diskussionen, ja så sker der jo ikke noget.

Dog vil jeg så lige påpege at jeg i løbet af de sidste par dage har sendt flere mails til vores interne mailingliste, som indeholder eksempler på grov karma misbrug. Eneste respons fra IDG har været: "Vi er klar over problemet, men det bliver ikke rettet lige nu."

Der er dog planer om at ændre visse ting på Eksperten, og karma er en af de ting som der vil blive ændret på. Dog sker dette ikke før engang efter sommerferien, så der går desværre lang tid inden der sker væsentlige ændringer på Eksperten (i hvert fald på bruger siden!).

Snowball / CoAdmin
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
15. februar 2005 - 10:15 #8
Jamen så må vi jo sende disse beklagelser direkte til Admin, hvis det anmeldelser der er det våben der skal til, må vi jo blot anmelde hvergang.
Jeg er bestemt ikke negativ over coadmin, jeg er nærmere meget positiv overfor dem.
Men hvis IDG ikke gider at tage dette forum alvorligt og seriøst, så er jeg ikke positiv overfor at skulle forny "kontrakten" det må da være det sitet lever af.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
18. februar 2005 - 21:25 #9
Jeg så just nu at jeg også har fået en komplet blank karmatildeling, naturligvis anonym, hvad andet kan man vente sig.
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 21:52 #10
tjah... jeg fik alle mine nye i dag pga. jeg kommentere at karma'en ikke virker i dag hehe.. sååå..

man kan da håbe det fordi det på vej væk.