Avatar billede netroma Nybegynder
14. februar 2005 - 15:21 Der er 4 kommentarer

Nyt Pc-system med RD-Ram?!

Hej har et gammelt P4- system med Rd-ram. Men nu vil jeg gerne til at opgradere og da rammene er ret dyre vil jeg høre om man kunne bruge den igen bare på et nyere system?
Avatar billede klavil Seniormester
14. februar 2005 - 17:57 #1
Det eneste kort jeg kan finde som stadigvæk kører med RD-ram er:
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=99700
Jeg gætter på at det er det du har.
Meld lige til bage ang. dit nuværende system
Avatar billede netroma Nybegynder
14. februar 2005 - 20:30 #2
Jeg har en P4 1500Mhz socket 423 og et Radeon 9600 pro+ 512 Mb Rdram
Avatar billede klavil Seniormester
14. februar 2005 - 20:44 #3
socket 423? Det er et noget ældre bundkort. Du kan opgradere til det andet bundkort, samt købe en anden cpu.
Avatar billede gl.k. Nybegynder
15. februar 2005 - 17:34 #4
Lidt "offtopic" :

512 Mb Rdram kan nemt sælges brugt.Desværre ikke bundkort og CPU vil jeg mene.
Overvejer du at sælge, så sælg det kun samlet! Eller behold den som reserve PC evt..