Avatar billede gismo999 Nybegynder
14. februar 2005 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Skriv vandret og lodret på samme side.

Hej som der står i overskriften så kan jeg ikke finde udad hvordan jeg kan skrive lodret og vandret på samme side.

F.eks. lige som et Dvd cover hvor forside og baside er vandret men ryggen er lodret hvordan for jeg den til det.

Takker
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
14. februar 2005 - 12:28 #1
Brug tekstbokse og vælg egenskaber for disse. Så kan du flytte rundt og rotere så det er en leg.
Avatar billede rvm Nybegynder
14. februar 2005 - 12:29 #2
Indsæt en almindelig tabel. Du kan så ætte tekstretningen i de enkelte celler
Avatar billede gismo999 Nybegynder
14. februar 2005 - 13:08 #3
Rvm jeg har lige haft ringet til en af mine venner og han sage det samme som du gør, jeg har prøvet bægge jeres forslag og det som du siger rvm er fulstendig det jeg har brug for så du for lige nogen Point

Takker for den hurtige respons
Avatar billede vejmand Juniormester
14. februar 2005 - 13:21 #4
Hvorfor tog du selv halvdelen af de tilbudte point?
Avatar billede rvm Nybegynder
14. februar 2005 - 14:56 #5
Hvis man tilbyder point så må man da give dem!!!!
Avatar billede gismo999 Nybegynder
14. februar 2005 - 15:04 #6
Ja det er en fejl, jeg ville sætte dem over til jer, men ved ikke lgie havew der er sket.
Kan jeg lave den om igen så petkrug for de 75 jeg fik givet mig selv?
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
14. februar 2005 - 15:12 #7
Du kan oprette et spg med titel: Point til PetKrug, ref: http://www.eksperten.dk/spm/590708. Hvis du selv svarer også, kan vi jo dele pointene, for du brugte jo ikke min løsning.

PS: Jeg laver forøvrigt altid mine DVD covers i Powerpoint - det er så nemt at lave styre størrelser og placering)