Avatar billede spidr Nybegynder
14. februar 2005 - 11:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvad mangler min topliste?

Hvad kunne få jer til at bruge en top liste som www.goog.dk/toplisten.php ?

Fiksede den faerdig igår, og ville lige høre jer alle hvad i syntes der skulle ske før i kunne finde på at bruge den?

(Hvis man tilmelder sig for at få flere hits, så er det iverfald ikke den vaerste da vi sende en god shat trafik ud.. og har omkring 20k unikke om dagen)
Avatar billede fynbo Nybegynder
15. februar 2005 - 12:33 #1
jeg bruger dem bare ikke. jeg kan ikke svare på hvad der skulle få mig til at bruge den
Avatar billede spidr Nybegynder
15. februar 2005 - 12:35 #2
Naeh, tror jeg er en dels holdning, men var nu os mere dem der bruger dem jeg var ude efter :P

Kan ikke forstå hvorfor man ikke skulle, er en god måde at få sit site ud til folk på :)

Ligesom chart.dk, eller what ever :)
Avatar billede fynbo Nybegynder
16. februar 2005 - 10:14 #3
start med at definer KLART hvad man får ud af det. jeg kan ikke umiddelbart overskue det
Avatar billede spidr Nybegynder
16. februar 2005 - 10:53 #4
Jah ok, har jeg godt taenkt på,
syntes bare det var så enkelt, men du har helt ret :)

Skriver os lige her hvd det går ud på:

Vi har naeste 100.000 hits om dagen (ikke unikke) der kun er på siden for at trykke sig videre på vores links :) Der ud over har vi en stor klump besøgende på alle vores andre sites.
Så på den måde vil jeg bestemt mene at brugere af charten får noget ud af at vaere der :)
Avatar billede spidr Nybegynder
16. februar 2005 - 17:43 #5
Lukker spørgsmmålet hvis ingen vil hvae points :D