Avatar billede crasser Nybegynder
11. februar 2005 - 20:57 Der er 12 kommentarer

Bipper når jeg starter den

Hvorfor bipper min bærbare hurtigt efter hinanden nogle gange når jeg tænder den? Hvad er problemet?
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 20:57 #1
Den kan være dine ram!!
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 20:58 #2
Avatar billede crasser Nybegynder
11. februar 2005 - 21:10 #3
Hvad er der så i vejen med dem?
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:12 #4
Det kan være der er røget en ramblock.. Hvis du har 2 ramstave i din maskine kan du jo prøve at tage først den ene stav ud starte op.. helst to gange.. se hvad der sker.. hvis den stadig bipper så prøv med den anden stav i kun.
Avatar billede crasser Nybegynder
11. februar 2005 - 21:14 #5
hvordan skifter jeg sådan en i en bærbar?
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:16 #6
Bag på bærbaren er der normalt en lille plade du kan skrue af.. herinde finder du dine ram..
Avatar billede crasser Nybegynder
11. februar 2005 - 21:21 #7
okay.. men prøver nok først i morgen.. vender tilbage.. på forhånd tak for hjælpen.. :D
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:25 #8
yes helt fint:) udelukker ikke at det kan være noget andet.. men en beep lyd betyder ikke noget.. flere kan betyde hardwarefejl.. og det er for det meste ram.
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:26 #9
ps. husk også at gå dine gamle spørgsmål igennem når du får tid så du kan få dem afsluttet:)
Avatar billede crasser Nybegynder
12. februar 2005 - 18:40 #10
tror ik det kan være rammene.. har kun 1 blok
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 19:08 #11
download og kør
http://www.bykeyword.com/downloads/software-4/download-4495.html

ps. kan sagtens være ram også selv om du kun har en stav
Avatar billede zarzor Nybegynder
04. april 2013 - 09:39 #12
prøv at tast escape når du starter. nogle pcer giv dig advarsel som om vil sige til dig "helloooooooooooooooo Iam her"