Avatar billede atn Nybegynder
11. februar 2005 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med slideshow - eller ?

Hej der,

Jeg har lige taget hul på det her flash.

Jeg er igang med at lave et lille slideshow med preloader til...

Mit problem er at jeg på min første scene preloader billederne...og derefter hoppe videre til min anden scene...

Jeg mener jo så at når jeg har preloadet mine billeder...så burde det være muligt at tilgå dem igen...men det kan jeg ikke få til at virke...

Er der nogen der kan vise mig på rette vej...eller kan det ikke lade isg gøre?

Hvis der er behov kan jeg godt sende det jeg har lavet...?

Venlgst

<ATN/>
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
11. februar 2005 - 15:19 #1
hmmm.. er dine bileder i samme scene som preloaderen
Avatar billede atn Nybegynder
11. februar 2005 - 16:08 #2
Nope...billederne ligger i en folder hvorfra jeg loader dem ind på en preload scene...derefter skifter ejg til en ny scene hvor jeg skal bruge billederne igen...men jeg kan ikke få fat på dem og vise dem...

How To ?

Venligst

<ATN/>
Avatar billede atn Nybegynder
14. marts 2007 - 10:47 #3
lukker