Avatar billede kraen Nybegynder
11. februar 2005 - 10:01 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

css i firefox problemer

på min side (http://tabs.jonquil.dk) bruger jeg div i stedet for td, men siden ser helt forkert ud i firefox, men den ser helt rigtig ud i explorer. Det pisser mig lidt af, da jeg bedst kan lide firefox. Håber der er nogen, der gider kigge på det. Spørg endelig efter kildekoder.
Avatar billede domaz.dk Novice
11. februar 2005 - 11:33 #1
er det dét ud i højre side du har problemmer med...?
Avatar billede domaz.dk Novice
11. februar 2005 - 11:37 #2
du burde nok prøve at få lidt orden i din kildekode... ville være meget nemmere at se fejlen hvis det var struktureret (stave?)... :)
Avatar billede kraen Nybegynder
12. februar 2005 - 08:51 #3
det er den ude i højre side ja. Jeg kører siden i et mambo 4.5.1 system
Avatar billede wanze Nybegynder
13. februar 2005 - 02:38 #4
Smid "margin:0;" i UL og "list-style:none;" i LI.
Avatar billede kraen Nybegynder
18. februar 2005 - 16:39 #5
så er det rettet, men det ser stadig ikke rigtigt ud
Avatar billede kraen Nybegynder
08. maj 2007 - 12:57 #6
lukker