Avatar billede banjokenned Nybegynder
10. februar 2005 - 19:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Som Nephew

Et sprg angående inspiration til site - jeg har set Nephew hjemmeside , og deres enkle design tiltaler mig meget http://www.nephew.dk/html/diskografi.html
...er det muligt at lave samme funktion , med scrollene tekst ved berøring af pilene (uden at trykke) og samtidig indsætte enkelte billede links i teksten - når man så trykke på et billede link, kommer billede i billede rammen ligen oven over (på Nephews side er det over Disko, Bio, kontak menulinien, .. altså der hvor de har et billedet af bandet)

Er dette muligt - jeg er bedst i FP 2002, men har til tider forsøgt mig (og enddag med held) med simple Javascripts fra hotscripts.com ... kan bare ikke finde noget som minder om min "løsning"....

Glæder mig allerede til at blive tæppebpmbet med ideer...

Banjoen
Avatar billede doggy82 Praktikant
10. februar 2005 - 19:51 #1
Hmm du skal nok over i programmerings kategorien...
Men hvis det interreserer dig kan jeg sige dig hvem som har levet deres side www.spildaftid.dk :D
Avatar billede banjokenned Nybegynder
10. februar 2005 - 20:12 #2
tak for oplysningen - men jeg lader den lige så lidt endnu .. man ved jo aldrig her på Xp'ten
Avatar billede banjokenned Nybegynder
16. februar 2005 - 14:18 #3
øv
Avatar billede banjokenned Nybegynder
19. februar 2005 - 13:19 #4
tror jeg lukker for denne gang--..