Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:04 Der er 211 kommentarer og
4 løsninger

Misbrug af mit navn!

Alle som har fået dårlig karma af "mig" bedes lige henvende sig her! Der er en som udgiver sig for at være mig! og jeg har IKKE givet nogen dårlig karma! Har indtil videre kun fundet dette eksempel!

http://www.eksperten.dk/spm/589623

og til coadmins... jeg vil gerne have fjernet den karma som jeg har fået pga af dette!
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:05 #1
http://www.eksperten.dk/spm/589307

Her er et andet eksempel!
Avatar billede popsy Novice
10. februar 2005 - 19:07 #2
Det er ved at gå for vidt med det barnepjat :-/
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:19 #3
Det er jo ikke første gang det sker så det er da rimelig provo at folk ikke kan styre deres kedelige liv.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
10. februar 2005 - 19:29 #4
Så længe man bare kan åbne en konto og 2 sekunder efter kan afgive karmaer, så længe vil det eksistere. Jeg fatter ikke at Eksperten ikke kan se, at det er forkert at en hel ny bruger kan afgive karmaer. Efter min mening skal man have deltaget i et vist antal spørgsmål eller have en konto i f.eks. 3 måneder, inden man kan afgive karma. Stedet her er fra at være et rimeligt seriøst forum udviklet sig til at blive et popsted, hvor man kan svine andre til uden selv at have noget at tilbyde.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
10. februar 2005 - 19:34 #5
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:35 #6
Den bør admins jo også lige slette nu de kigger herind.. den er direkte åndsvag!
Avatar billede bredker Nybegynder
10. februar 2005 - 19:37 #7
ja , ret afslørende at det er fusk
men den er der vist en del af
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:50 #8
Ville bare tjekke for sjov... og jo den er rigtig nok
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=GartZen&option=karma
Avatar billede victor-1 Nybegynder
10. februar 2005 - 19:55 #9
Gør som så mange andre, inkl. mig selv - stop med at hjælpe herinde.
Så kan alle tøsedrengene hidse hinanden op i stedet for, at det er brugere som virkelig gør et stykke hæderligt arbejde det går ud over.

Til Admin:
Så forstå det dog mand/kvind - du må jo være totalt blind, hvis du ikke kan se at det karmalort KUN skaber problemer for os brugere. Men du er vel ligeglad med os, så længe der bare er lidt "guldstøv" til dig selv.
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:57 #10
De er nu mere guld over dette site så længe alle kyndige brugere er her... det er jo ikke en brik værd når først alle hovederne forsvinder.
Avatar billede bredker Nybegynder
10. februar 2005 - 20:19 #11
mon ikke denne bliver indtresant hvis den nye admin tør vise sig
http://www.eksperten.dk/spm/589721
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2005 - 21:37 #12
lucky-luke>>> Det lyder fornuftigt. Det er jo helt vildt hvad man skal bruge af tid på den spam-karma.
Jeg har på fornemmelsen at det er spørgsmål som disse der udløser karmaen. Der skal bare en kommentar til og næste gang du kikker har du fået dårlig karma.
Som det fungerer nu, er man sq bare nødt til at ignore karmaen.

Glem ikke at vi er her for at få hjælp eller hjælpe andre - det bør latterlige mennesker der ikke kan bidrage med andet end dårlig ikke kunne ødelægge.
De mennesker der gør det her, gør det kun fordi de kan være anonyme. IRL ville de jo ikke leve længe. Lad dog dem hygge sig - det er kun fedt for dem fordi ve reagerer på det.

Jeg ved godt at jeg er en smule dobbeltmoralsk fordi jeg er ikke helt ligeglad med den karmaspam - men jeg arbejder på det :o)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
10. februar 2005 - 22:00 #13
Ulrik, du har da fuldstændig ret, men det er da uprofessionelt at lave et karmasystem som dette, som kan misbruges fuldstændigt og uden NOGEN kan gøre noget ved det. Mange gode brugere har forladt forummet på grund af karmasystemet. Og der har aldrig været så dårlig stemning som nu. Væk med det l***. Og selvfølgelig tager folk sig da af dårlig og anonym karma. Vi er jo kun mennesker og ikke robotter. :-)
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2005 - 23:35 #14
Du har ret lucky-luke. Det kan laves bedre. Jeg tror bare altid der er nogen der vil misbruge det. Lad os bare sige at man laver det så man kan se hvem der laver karmaen - så vil der være nogen der "hævner sig" Det vil også være iorden hvis karmaen er uberettiget men ikke hvis den er berettiget. Så vil balladen køre igen.
Men som du selv har været inde på, vil det være en god ide at karma først kan tildeles efter x antal mdr.
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 19:31 #15
Enten en deaktiveret bruger eller en fake karma.. så den synes jeg godt lige kan blive slettet fra min liste nu vi stadig er her...

Såen er det. Whiner formeget over karma //bussemanden 11/2 2005 19:04
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 19:39 #16
Man burde være et par stykker der satte hovederne sammen og fik lavet en tilsvarende side, hvor disse latterlige ting blev fjernet eller lavet på en hensigtsmæssig måde!
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 19:43 #17
nu hedder den

Sådan er det. Whiner formeget over karma Ekspertens verdensmand nummer uno. Acceptere karma som alle andre der modtager dårlig argumenteret karma. http://www.eksperten.dk/spm/589796 kan ikke se hvorfor jeg ikke kan have en mening om andre brugere som alle andre. Lev med ikke alle kan lide dig //bussemanden

LOOOOOOOOOOL
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 19:49 #18
Folk er jo idioter, trist man ikke kan sætte folk på block så de ikke kan se ens indlæg *G*

Man sidder jo og tænker over hvorfor man egenligt hjælper folk ?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. februar 2005 - 19:57 #19
Kalp >
Du har for ikke så længe siden sagt, at du ikke går op i karma. Hvorfor lader du sig så gå på af det ? Stop hjælpen i stedet for - så stopper tilsviningerne af sig selv *S*

screem_brille >
Jeg kan kun være enig i din nederste kommentar !
Det var jo også sådan jeg tænkte og endte med at drage beslutningen om at stoppe med at hjælpe.
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 19:58 #20
victor-1>> Det er faktisk mest det, at der er nogen som har givet folk dårlig karma i mit navn:)

som jeg sagde den gang... så kan min karma ikke blive meget dårligere:o) hehe

screem_brille>> du har måske været lidt uheldig med din karma hehe:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 20:00 #21
http://www.eksperten.dk/spm/589796 - det er fint at underskrive sin karma, men brug da dit rigtige brugernavn - LOL!!!
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 20:00 #22
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 20:01 #23
Kalp jeg vil fra nu af være arrogant bevidst, det kan man ligeså godt *GG*
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 20:05 #24
john_stigers>> hmm... den er sikkert ikke fake.. han er da nok bare for dum til at kunne stave sit navn korrekt:o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 20:06 #25
*GG* sikkert ;)
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2005 - 20:37 #26
Bussemanden - er det ikke sådan en man nulrer og smider i askebægeret?
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 20:38 #27
*G* yep!! og så vasker man selvfølgelig lige hænder hvor man er trods alt højere hævet en en bussemand!
Avatar billede boxer Nybegynder
11. februar 2005 - 20:47 #28
victor-1>>> Nu ikke noget med at anbefale folk at de skal stoppe herinde. Jeg har hørt at der er mange der er stoppet af denne grund.
Det er sq ikke særligt behageligt når der uddeles dårlig falsk karma i ens navn.
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 20:54 #29
ulrikchristensen IDG finder vel ud af at de nok bør tage sig sammen, hvis tilpas mange stopper herinde, jeg overvejer da at slette min profil og koncentrere sig om usenet istedet for.
Avatar billede popsy Novice
11. februar 2005 - 21:13 #30
Jeg har lige fået en gave fra oven, underskrevet af fisterløgsovs :D
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. februar 2005 - 21:14 #31
Der er en eller anden der keder sig lidt tror jeg ;)
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:15 #32
hehe åh ja... well så længe han selv synes det er sjovt.
Avatar billede popsy Novice
11. februar 2005 - 21:19 #33
Jeg synes da osse det er sjovt :-)
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 21:23 #34
Heldigt man ikke bliver dummere af dårlig karma:)

Nåh, men en samlet vurdering af mine point og karma giver vel ca. 85% eller sådan noget.. det også okay hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. februar 2005 - 23:29 #35
tvivler lidt på at IDG for øjnene op, det der interessere dem er at få sat nogle store grimme reklamer på siden står de kan sidde og trille tommelfingre og se pengene rulle ind.

Om det er en børnehave herinde eller et seriøst forum er for dem lidt ligemeget så længe der stadig er stor aktivitet.

Nå det var et lille surt opstød fra mig :)
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 23:44 #36
Hvilke reklamer ? *GG* (jeg ser ingen af dem, og selv hvis jeg gjorde ville jeg ikke lade mig påvirke af dem, jo i negativ retning)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. februar 2005 - 23:45 #37
hehe ser heller ingen ;) men der er jo nogen der er "dumme" nok til at reklamere på siden endnu, selvom folk skjuler dem med diverse programmer, eller ved at være pro.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
11. februar 2005 - 23:46 #38
triple-X: enig :-)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
11. februar 2005 - 23:48 #39
Eksperten er ikke mere et seriøst site. Det er et pop-sted for folk, der elsker at svine andre folk til - beskyttet af Eksperten med deres anonymitet.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
11. februar 2005 - 23:49 #40
Og så får de ovenikøbet støtte fra reklamerne :-)
Avatar billede kalp Novice
11. februar 2005 - 23:50 #41
Hvis jeg nogensinde har klikket på en reklame så har det været ved en fejl.. som regel er jeg rimelig hurtigt til at F4 dem hehe.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
11. februar 2005 - 23:55 #42
Når man tænker på, hvor meget kritik - og nødråb fra brugerne, de har fået det sidste års tid, så er det fantastisk, de har ladet det hele stå til. Co-amins  har fået så mange flade, uden at de har kunnet gøre noget, at man ikke fatter, at de gider at blive ved. Men hvad sker der - ingenting!!!
Avatar billede screem_brille Novice
11. februar 2005 - 23:57 #43
Sjovt og se hvilken ligegyldighed der er fra IDG, vil hermed opfordre alle til at sende en email til dem og klage over den elendige måde det drives på! (eller drives er måske forkert ord, destrueres på er nok bedre ord valg)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:01 #44
Eller til nogle af de blade, de udgiver. Men det bliver ganske givet censureret bort. Vi har intet at sige.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:05 #45
Jeg kan ikke lade være med at tænke på den gamle sang:
Selv om vi er her frivilligt kan den godt bruges her:
"Jeg står op om morg'nen
går hen på mit job
jeg laver noget - og jeg får min løn
men det jeg laver, er mer' værd end det jeg får
hvordan skulle ellers nogen blive rige uden at lave noget"
Ligner det ikke meget godt Eksperten?
De kloge narrer de mindre kloge?
Satans også - jeg hører til de mindre kloge!!!
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:06 #46
Men dermed vil jeg ikke sige jeg er dum!!! :-)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:07 #47
Kan vi ikke lære folk at bruge usenet, indtil eksperten har gjort noget ved de problemer som her er ?
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:10 #48
Hvis vi kunne det, vil Eksperten gå ned. Men som sagt - det er et pop-sted, hvor der er nogle, der elsker at genere andre - UDEN at der sker noget - OG beskyttet af Eksperten. De kan skrive du er nazist - uden at skulle stå til ansvar. Det MÅ være ulovligt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:12 #49
hvor kunne det bare være sjovt at finde ud af hvem det var, for vil væde med det er en lille gruppe som er meget aktive. Hvis man kunne finde ud af hvem de var og få en advokat til at sende et lille uskydligt brev, højst sandsynlig til deres forældre da de ik kan være meget ældre end de 15. Tror det ville gøre underværker :) og jeg ved det ikke er muligt af flere årsager, men man har vel lov at drømme
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:15 #50
Det kræver, at co-amins finder ud af, hvem det er - men den mulighed har de ikke - ergo kan de gøre hvad de vil. De kan i løbet af fem minutter åbne ti kontoer og dele karmaer ud til alle, uden at der kan gøres noget ved det. Derfor er mit forslag, at man skal være medlem af Eksperten mindst 3 måneder før man kan lægge en karma.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:15 #51
Det må være muligt, IDG må kunne se hvem der skriver hvad (om ikke andet end se deres IP) er sikker på hvis der var nogen som kom med åbenlyst kriminelle forespørgelser, eller lignende, ville de komme til at udlevere de oplysninger!

En anden ting er at det er ikke muligt at fra melde sig nyhedsbrevet, (uden man er pro) og det skal det da vist være...
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:17 #52
IDG kan sikkert - men de er jo ligeglade, de har jo overgivet det til co-admins - uden at give dem værktøjet til at styre det. De er da ligeglade med os. :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:19 #53
hehe jeg skrev også af flere grunde var ddet ikke muligt.

IDG kan sagtens se hvem der har lagt karma, det må jo fremgå af databasen. Men for at skaffe oplysninger omkring adresse skal politiet involveres og det sker jo ikke før de som også sagt noget  kriminelt udover at svine folk til.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:19 #54
og ang. nyhedsbrevet så tror jeg det er lidt ligemeget, det er jo ik fordi der kommer mange nyhedsbreve :o)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:20 #55
Der har været så meget ballade omkring karmaen, siden den blev introduceret - men de har vist en ligegyldighed, der siger spar 2. De vil da skide os et stykke. Det handler om penge - penge - penge -penge - penge osv.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:21 #56
Hvad hedder f.eks. vores nye admin? Har han præsenteret sig for os? NEJ!!! De er sgu da ligeglade med os!!!
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:21 #57
Tror de fleste af os kan blive enige om at IDG måde at drive denne side kunne gøres bedre af en trænet abe *GG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:22 #58
Godt der er noget som hedder gratis pro... for det ikke lige fordi jeg har lyst til at støtte IDG når de er så useriøse angående forumet.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:23 #59
hehe det er rigtigt triple-x men siden overholder ikke lovgivningen alligevel (måske man skulle brokke sig over det *G*)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:24 #60
Næh - men du gør det jo alligevel - selvfølgelig ikke for at støtte IDG men for din egen selvtilfredsstillelse - og det er ganske forståeligt :-)
Men det er ikke dig der scorer kagen - det er IDG.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:24 #61
screem_brille>> hehe skulle lige til at sige du har fået besøg af bussemanden i din karma... men det er omvendt.. personen synes åbenbart ikke du skal have god karma af mig derfor smed han lige bussemand karma over til mig også hehe
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:25 #62
gratis pro ? det kender jeg ikke, men savner nu egenligt heller ikke de funktioner der medfølger *S*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:26 #63
screem_brille>> du skal bare være lidt mere aktiv så får du gratis pro.. du troede vel seriøst ikke at jeg har betalt for mit?? hehe
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:26 #64
Det eneste du får som gratis pro er at du slipper for reklamerne. Alt det andet er salgsgas - ligesom alle andre steder.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:28 #65
Kalp det fjols kan jeg ikke engang hidse mig op over, han er jo blot en frustreret lille knægt som ikke for opmærksomhed nok fra sin mor *G* (hun burde dog sørge for han passede sin sengetid, hvilket vil sige efter børnetime, men imponerende et barn i den alder formår at stave og skrive som han gør *LOOOL*)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:28 #66
lucky-luke>> yep... det eneste jeg ellers har gjort ud over dette er at fjerne alt crap i menuerne hehe
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:29 #67
Kalp hvor aktiv ? synes sq jeg sidder her hele døgnet *GG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:30 #68
hehe ja jeg ved det ikke.. jeg får det i hvertfald altid... måske det fordi du skal tjene nogen point og ikke kun være aktiv
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:31 #69
Kan I se - Eksperten har spillet fallit - de kan INTET gøre.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:33 #70
joowww da... man skal da bare lige have penge og tid nok så opkøbe E hehe
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:34 #71
kalp jeg har fået point i 148 ud af 732 spørgsmål, det vil jeg da sige er rimeligt, men ok det er eksperten, man burde omdøbe den til amatøren.dk *GG*
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:36 #72
Eller starte et nyt forum - Unite-it f.eks. - det kommer snart op at stå - det er de udstødte fra Eksperten, der har startet dette, og de har helt sikkert lært af de fejl, som Eksperten har :-)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:36 #73
kalp tror du de forventer den store salgs sum ? ville da ikke give mere end det det koster at redelegere domænet *GG*
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:37 #74
lucky-luke, lyder som et yderst fornuftigt tiltag, jeg skifter straks der er et bedre (andet) forum *G*
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:38 #75
du skal være blandt top100 i måneden for at få tildelt gratis pro :)

Køb E fjern karma, lav det obligatorisk at der skal skrives adresse ind når man opretter bruger. skriv i de betingelser man acceptere, at et være brug på loven, og at Coadmins ses som embedsmænd i funktion ;) det burde kunne holde de værste børn væk *GG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:38 #76
screem_brillle>> ikke så nærrig... jeg vil gerne give en tusse for det her forum. hehe
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:39 #77
kalp ok, så jeg spytter en hund i kassen *G* (men heller ikke mere)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:40 #78
Top100... ahhhh så forstår jeg da godt hvorfor jeg går og får smidt pro medlemskab i hovedet.... det er måske IDG's måde et slikke røv på ? hehe så man føler sig "speciel" hehe
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 00:41 #79
triple-x top 100 i måneden ? hvor kan man se den liste ? (eller er det top 100 ialt?)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:41 #80
hehe, der er faktisk også en liste over hvem der er i top100 for hver måned :) men kan selvfølgelig ikke finde den mere.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:41 #81
Men du har intet mere at sige af den grund - så du har ret - det er kun "at slikke røv" :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:42 #82
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:42 #84
pis kalp ;) du var hurtigst
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:42 #85
altid;) hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:44 #86
er det bare mig eller findes der ingen plads 100 *GG* sys den springer fra 99 til 101 :D
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:46 #87
Så vil jeg til gengæld fortælle, hvordan man finder frem til det:
Gå i "info" - find "pointstatistik" - der kan du så finde det, du søger :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:46 #88
synes den springer fra 90 til 101 hehe

måske endnu en fejl på eksperten.. igen igen hehe
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:47 #89
åh ja screembrille.. du får da pro næste gang vil jeg tro.. du er nummer 9 i denne måned hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:50 #90
sys den statistik er lidt underlig, hvis jeg kigger på side 4, så er der 4 af hver nummer :o) men ja det er jo ik nyt at eksperten ikke virker ;)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:52 #91
Det er nok fordi de har samme antal point :-)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:53 #92
Næh - hvis Eksperten fjernede pointsystemet og karma-systemet, ville kun de seriøse være her, selvom jeg synes at pointsystemet er nu meget sjovt :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 00:56 #93
lucky - ja du har helt ret, men så går der jo også kuk i systemet når kun 100 skal ha pro, nå jeg vil droppe ud af denne diskution :P og se om jeg ikke kan finde en varm dyne ovre ved kæresten.

I må ha en god nat gutter.

Og lige et svar, så jeg også har mulighed for at få det ultimative PRO :o)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 00:58 #94
Ja, for pokker - det er jo det, det handler om - HER!!!!
Så jeg lægger også et :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:59 #95
hehe... jeg skal nok lade være med at afvise det.. godkender begge;)

Personligt synes jeg da også point systemet er sjovt...karma systemet ville være fint hvis ikke det var annonymt.

Afventer lige svar fra screembrille for så kan jeg acceptere alle svar hehehe
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 00:59 #96
og popsy:o)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:00 #97
ulrikchristensen og john_stigers! alle sammen hehe
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:01 #98
Ja for søren - vi skal jo dele :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:01 #99
jeg har en formodning om at der er et par stykker der vågner op til en fyldt mailboks :P
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:03 #100
triple-x>> Tænkte jeg også på hehe
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:04 #101
De kan lige få en godmorgen hilsen herfra på forhånd ;o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:04 #102
ja godmorgen fra mig også :)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:06 #103
Godmorgen alle sutter - ehhh gutter - mener jeg :-)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 01:14 #104
så ligger jeg også lige et svar kalp, men tror du får svært ved at fordele pointene *GGG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:15 #105
Det du lagde der var skam ikke et svar hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:17 #106
hehe og brille, pjat der er masser af point han kan dele ud ;) man kan da dividere 0 med hvilket som helst tal *G*
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 01:18 #107
Argh kalp *GG* hmm mht den top 100 liste, en der kan forklare hvordan maks kan være 630 ? (det har kalp), det fatter jeg ikke lige pt, er 200 ikke maks eller er der noget jeg lige har luret forkert ?
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:19 #108
Det er taget over 'en dag - han har scoret 200 tre gange på en dag - den blærerøv :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:19 #109
screem_brille>>

Måske hvad man højest har tjent på en dag...
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:20 #110
Er jeg en blærerøv? hehe
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:21 #111
:-)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 01:21 #112
arhh jeg bliver jo klogere og klogere, skal det da ingen ende tage *GGG*
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:22 #113
600 er da ingenting ;) hojben har på et eller andet tidspunkt scoret 14.000 på en dag *GG* men ku forstille mig det var dengang grænsen ikke var sat til 200 endnu
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:23 #114
De brugere, hvis svar du accepterer, deler pointene. Alternativt kan du selv angive point fordelingen.
De brugere, hvis svar du ikke accepterer, bliver automatisk afvist.

puha.. det bliver svært at vurdere hvem der skal have hvad! kan være jeg bliver nød til at afvise en eller to for at det kan gå lige op:/
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:24 #115
triple-x>> det faktisk netop pga de tal jeg blev usikker på om det kunne være maks for en dag hehe.. så nemlig TonnyBrandt havde en 9999 som maks i en tidligere årgang hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:25 #116
jeg anmelder dig og giver dig dårlig karma hvis du afviser mig. *GG*
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:25 #117
kalp - hehe så er man ihvertfald superaktiv :D
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 01:25 #118
triple-x så forstår jeg bedre hvordan nogle personer kan have flere hundrede tusinde point, det kunne jo ikke hænge sammen med man maks må give 200 point
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:25 #119
Hvis jeg ikke får noget, får du dårlig karma :-) Det vil jeg simpelt hen ikke finde mig i. Og jeg er ligeglad med om du kan bruge mit svar eller hvad. For sådan er jeg.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:26 #120
Pjat :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:26 #121
screem_brille>> Jow da... jeg har da 41000point nu... og får ca. 15.000 om måneden.

triple-x>> Jeg er super aktiv og nærmer mig sgu sjældent et så højt tal hehe
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:27 #122
så er der point klar!! Venter bare på de sidste svar:o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:28 #123
brille - hehe ja det tænkte jeg også først, men så er det lige man ser på Aaaarne ;) han blev oprettet 2002 og det højste han har tjent på en dag er 740 så det lyder til at være  efter 200 reglen blev indført, men okay han er også overalt og har altid nogle gode fornuftige svar den mand.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:29 #124
kalp ;) jeg har lagt 3,2 % flere kommentare end de andre i dette spørgsmål, så du bliver nød til at udregne procent for hver person og finde ud af hvor mange point de hver især skal have, ellers er det ikke retfærdigt *GG*

Tror det er over min sengetid nu :D
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:29 #125
Der er dog et problem.... Hvis jeg skal indhente arne_v så bliver det nok først den dag han pensioneres hehe for han er jo lige i røven på mig konstant :o)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 01:30 #126
Lycky-luke det kan vist ikke være Kalp´s skyld hvis du ikke får noget *GGG* (jeg ville vil tro det skyldes du sidder her kl ib om natten *G*)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:30 #127
kalp -hehe ja han er ikke sådan lige at indhente :D
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:30 #128
Det sgu også over min sengetid... men fortryder det først når jeg skal op i morgen hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:31 #129
hehe jeg fortryder det også når kæresten rusker i mig klokken 7 imorgen tidlig :D men den tid den sorg :P

Kalp du har faktisk været længere tid på eksperten end Arne ;)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:32 #130
Det er ligemeget - han får dårlig karma alligevel  *lol*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:32 #131
triple-x>> Ja det har jeg... men er først begyndt at anvende E her for 3 måneder siden ca.:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:32 #132
okay :D
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:32 #133
Nej tak ikke mere dårlig karma til mig i dag.. jeg har allerede fået besøg af bussemanden
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 01:33 #134
Jeg må da være blind mht mit spørgsmål om min / maks. nederst står der jo: Min og Max er baseret på en daglig point omsætning.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 01:33 #135
men godnat og godmorgen herfra :o)

det var min sidste kommentar
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 01:34 #136
kalp: Jeg har været der :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:34 #137
triple-x>> faktisk lidt dumt.. dengang tænkte jeg man kommer sgu da aldrig op på den topliste.. nummer 1 dengang er vores nummer 10 i dag.. og alle andre lå under 70.000 point... det var i 2001.. jeg tjener point ligeså hurtigt som arne_v og har været brugere i et år længere.. hold kæft hvor var jeg dum ikke bare at prøve dengang :o)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 01:35 #138
*G* jeg lyder næsten som en børnelokker:o)
Avatar billede popsy Novice
12. februar 2005 - 02:28 #139
109 mails fra eksperten på få timer? :D

Orker ikke at læse det hele igennem, godnat :)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 02:36 #140
Jah - vi har hygget os :-)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:21 #141
så fik jeg sku karma fra et løg som mener jeg spammer ekspertens database, mon det er en fra IDG der sidder og giver os dårlig karma :)

Det er fandme sørgeligt at folk får ondt i røven af at nogle har det lidt sjovt i en tråd.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:36 #142
triple-x>> Bare rolig du ikke den eneste som bliver plaget af bussemanden hehe... trøst dig selv med en ting... DU ER KLOGERE END HAM!!! hahaha!

Jeg 100% sikker på min IQ er en 60-80% højere end hans hvilket egentlig kun kan betyde at han er retarderet haha ifølge Mensa i hvertfald!!

Du har lige fået karma fra mig eftersom den har manglet! lucky-luke too.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:38 #143
tja han klager over vi spammer hans mailboks, så af en eller anden grund har han ikke rigtig lært ordet "abonnér" *GG*

Og tak for karma Kalp, du har fået fra mig en anden dag så den ligger ik i toppen :)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:39 #144
thanks triple-x>>> Men ifølge hans karma hos mig så er han rimelig nolife eftersom han har tænkt sig at opdatere den dagligt hehe han er velkommen til det det fjols.... jeg er stadig klogere end ham!! haha
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:43 #145
hehe glæder mig da til at se om han fortsat opdatere vores karma når det bliver sådan at coadmin kommer til at kunne se hvilken bruger det kommer fra :o)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:43 #146
triple-x>> lig lige mærke til han havde opdateret din karma allerede hehe Det kan være den holder i lidt længere tid nu imens hans mor giver ham ble på.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 09:46 #147
Lad dog barnet :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:46 #148
ja ja... jeg vil da bare spamme hans inbox eftersom det åbenbart kun genere ham.. han har sikkert ikke lært at markere flere mails på en gang og sige slet hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:47 #149
lucky - hehe jeg lader skam også bare barnet lege, men eftersom han abonere på dette spørgsmål så finder jeg det morsomt at "spamme" hans mailbox
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:48 #150
haha kalp samme tankegang *GG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:49 #151
hehe stk. "spam" sendt. ;)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 09:49 #152
Nemlig - SPAM SPAM SPAM SPAM
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:50 #153
Måske vi skulle være venlige her....

Hint... man kan også fjerne sig fra abonnér listen;)

Han skal have en chance til trods for hans dumhed
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 09:52 #154
kalp - det ka han jo ik :P for så kan han ikke følge med jo og så kan han ikke opdatere vores karma konstant.

Nå vi må hellere stoppe for tror også der sidder folk som popsy og John som får en fyldt mailbox haha
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 09:53 #155
Ja vi må lige give folk en chance for at slette mails og evt. afmelde sig Abonnér listen hehe
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 10:24 #156
Mon ikke snart det var på tide at lave en fortsættelse i en ny tråd ? synes det går ud over mit scroll hjul på musen at følge med i den her efterhånden *GG*
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2005 - 10:32 #157
Er der nogen af jer der har tænkt over hvem det er der deler dårlig karma ud ved spørgsmål som disse?
Hvem henvender spørgsmålet sig til og hvem er mon mest træt af at se på dem?
Det var bare en tanke.....

Apropos spam - så var jeg lidt bange for at kalp skulle til at kigge på HJT-log. 130 mails på en nat er rekord for mig :o)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 10:37 #158
Karma-giveren er bare en simpel idiot, som ikke kan finde ud af at bruge Eksperten. Der er jo ingen der tvinger ham til at se på det. Han må have det alt for godt, siden det eneste, der hidser ham op, er tråde som disse.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 10:37 #159
Ulrik - det er fint folk er trætte af det, og er også ligeglad hvem der deler karmaen ud.
Det spørgsmålet gik på var at nogen havde udgivet sig for at være kalp, og det er groft svineri i mine øjne.

At det så er gået lidt af sporet i denne tråd pga af en tumpe der har givet os alle karma er sørgeligt, det skader ikke ekspertens database om der ligger 10 tråede eller 100 tråde i et spørgsmål, og hvis det genere personen at han får mange mails kan han let afmelde sig dette spørgsmål og aldrig støde ind i det igen.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 10:44 #160
triple-x>> Tror ham som har givet os dårlig karma her er den som står bag en masse andet af det er blevet brokket over i den senere tid.

ulrikchristensen>> sorry min hjerne sover stadig... så forstod ikke lige det med hjt:o)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 10:55 #161
Jeg er helt enig Kalp, tro det er ganske få personer (eller hvad de nu er), og lad dem endelig give dårlig karma fordi de er for evnesvare til at fjerne et flueben *G* (afmelde tråden)
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2005 - 10:56 #162
Jeg tror ikke i forstod mig helt - CoAdmin er nok den der er mest træt af disse tråde. Nu skal jeg helst ikke ud hvor jeg ikke kan bunde men.....

I har ret i at man bare kan lade være med at følge med i dette spørgsmål hvis man er træt af det. Man skal da være ret dum hvis man ikke kan finde ud af at se den anden vej.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 10:56 #163
Tror nu man bliver overrasket over hvem det er hvis man fandt ud af hvem det var.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 10:58 #164
Ulrik - tror helt sikkert også coadmins er trætte, men kender nu ingen coadmin der kunne finde på at smide barnlig karma ;)

Og jeg vil give dig helt ret i at tråden er kommet lidt for langt ud i løbet af de sene nattetimer, men lidt sjov skal man jo også have en gang i mellem. Og det spørgsmålet blev oprettet på grundlag af, sys jeg på ingen måde bare bør overses og glemmes.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:01 #165
ulrikchristensen hvad mener du CO admins skulle have imod det ? hvis der sidder en CO admin og føler sig stødt over tråde som denne, burde han nok nærmere kaldes en KO admin *LOL*

Kalp er det da dig der står bag ? *GGGGG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:02 #166
screem_brille>> hehe ja jeg går og opdatere dårlig karma hos mig selv dagligt... jeg må være alvorligt skitzo!
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:04 #167
Mener bare det er en som vi sikkert har set masser af gange før eftersom det ikke kan være en helt ny bruger som lige med det samme ved hvem der er de aktive brugere og hvem han vil genere.. en ny bruger ved sgu ikke en gang hvordan man afgiver karma.. han ved nok ikke engang hvad fa'en det er.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:09 #168
LOL Kalp, det er god værksteds humor det her *GG* ,og kan jeg være med til at pisse nogen af pga den lange tråd så passer det mig fint /rebel *ROFL*

Det andet indlæg om hvem det kunne vær for en person er vi også enige om.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2005 - 11:10 #169
Kalp>>> Det har jeg en vag mistanke om. Men er langt fra sikker. Jeg synes bare det er underligt, at det er ved tråde hvor der "klages" over eksperten, hvor der deles dårlig karma ud. Spørgsmålet er jo hendvendt til CoAdmin. Ellers kunne det være en der gerne ville have at det skal se sådan ud. Men som sagt er det bare en tanke.

triple-x>>> Jeg ved godt hvorfor spørgsmålet blev oprettet - jeg har selv været ude for nøjagtigt det samme. Og det skete næsten på samme tidspunkt. Jeg ved at kalp og jeg har deltaget i andre tråde hvor der blev udtrykt utilfredshed med eksperten. For mit vedkommende tror jeg nok at den dårlige karma startede pga et spørgsmål oprettet af bufferzone.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 11:14 #170
Hvis det er en co-admin som er træt af tråden, har han jo muligheden for at lukke den. Det er ikke gjort her, så derfor tror jeg bestemt ikke, det er en co-admin.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:15 #171
Hvis personen altid får fat i netop disse tråde så kan det også være en person med pro medlemskab... hvilket gør han sikkert abonnere på denne katagori.

Men tror næppe den teori holder.. så skal personen være at finde på top100 hvilket er komplet umuligt.. derfor har jeg bladret lidt rundt blandt de sidste sider der omkring plads 10.000 der må personen være at finde går jeg ud fra.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:15 #172
Ulrik - okay, jeg har også fået dårlig karma før for noget lign. har også haft lidt hæftige diskutioner med coadmins, og disse karma tildelinger har jeg skam taget fuld og fast til mig.

Men jeg bliver bare utrolig sur over at man udgiver sig for andre. For et er at jeg har fået dårlig karma for denne tråd, bussemanden har endda været så venlig at lægge linket til tråden så folk selv kan bedømme om jeg har sagt eller gjort noget forkert.
Noget helt andet er når bussemanden underskriver sig kalp forskellige steder, så får folk hurtig et forkert indtryk af personen og bliver pissed over noget kalp slet ikke har gjort.

Selvom mange siger det intet hjælper at råbe op på denne måde, så gør det jo alligevel coadmins lidt trætte af det som du selv nævner, samt en helt gruppe andre  brugere. Så på et eller andet tidspunkt kan vi da håbe på at den nye admin / IDG giver efter og giver coadmins et værktøj til at se hvem der ligger disse karma tildelinger, for mig kunne det fortsat godt være anonymt hvis det er det de ønsker, men Coadmins skal have mulighed for at se hvem der ligger dem, for at stoppe den slags hævn og "jeg er pisse sjov og keder mig" karma
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:16 #173
ulrikchristensen noget kunne tyde på det var en CO admin (nag nogle af dem), især fordi Kalp har fået en dårlig karme pga hans svar i mi tråd om netop karma systemet (noget med han ikke skulle udtale sig omting han ikke vidste noget om)
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2005 - 11:17 #174
I har sikkert/forhåbentligt ret :O)

Kalp>> Så kunne det jo være mig hahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahah - dette er bare en afledningsmanøvre
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:18 #175
Co-admins får kun en mail når de abonnere på en katagori.. og det er når et spørgsmål oprettes og jeg har egentlig bedt både eagleye og exp .. måske også snowball om responds herinde men de har ikke henvendt sig.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. februar 2005 - 11:19 #176
triple-x>> enig og glæder mig til det sker.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 11:19 #177
De kan desværre heller ikke rigtig gøre noget :-(
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:21 #178
Nej tripple-x karma skal IKKE være anonymt, hvis man ikke kan stå ved sine udtalelser så  skal man ikke skrive noget, og det skulle være sådan atman kunne se referencen til den tråd som karma blev givet fra (det er så ringe man ikke engang kan se hvor det er folk er utilfredse)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:21 #179
Det burde i det mindste være en valgmulighed om man ville have en karma bar eller ej..
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:26 #180
Brille - er helt enig i at karma ikke skal være anonym, men vi må indse at det er kommet for at blive og ideen var anonym karma, i skal huske på at karma jo var et tiltag brugerne ønskede sig. At det så er gået helt galt er en anden ting.

Mit løsningsforslag er basseret på at finde en mellemvej for tror ikke karma systemet bliver fjernet, og er i tvivl om de fjerne anonymiteten, for det ville resultere i utrolig meget hævn karma og så ville vi igen har en diskution omkring hævn karma, og det ville ingen vegne føre.

Jeg synes faktisk at det er begyndt at køre godt systemet, hvis vi ser bort fra de små drenge som laver de her dumme karmaer, ( ville hurtigt blive udelukket ved at coadmins kunne sætte navn på dem ) så ville det jo faktisk køre ret godt.

Ang reference er jeg ikke enig, jeg giver af og til karma begundet ud fra mange referencer, og ville ha svært ved at sætte en enkelt på.

Og om man selv skulle vælge om man ville ha karma bar på eller ej, ville heller ikke være en smart løsning. For så ville alle med dårlig karma fravælge den og alle med super karma sætte den på, og så kan vi jo ligeså godt fjerne det helt :)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:29 #181
Kalp der er vi ikke enige, så vil folk næsten automatiks fravælge kritikken, jeg har intet imod kritik, men vil da vide hvad det drejer sig om, og er IKKE tilhænger af den her anonymitet, hvorfor skal det være så svært for de tumper på IDG at se det tåbelige i dette....
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:30 #182
triple-x>> som situationen er nu synes jeg det ville være godt hvis den kunne fravælges.. og det ville betyde at mange af de gode brugere som har forladt eksperten ikke ville forsvundet.. og det endda brugere med overordnet en rimelig god karma, men følte sig provokeret af useriøs eller personlig karma.
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:33 #183
Triple-x du glemmer bare at kan man se hvem der afgiver dårlig karma (som hævn eller hvilken som helst anden grund) så vil man kunne udelukke denne person, den mulighed har man ikke nu (og bare den mulighed ville gøre at en del folk ville tænke lidt over det de skrev)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:36 #184
Brille - ja man kunne se hvem der gav hævn karma men forstil dig lige hvilket kaos det ville være, folk ville blive sure oprette indlæg på eksperten, melde dem til coadmins, så ku vi ansætte 10 fuldtidsansatte coadmins som kunne lave en en domstol hvor de så ved hver eneste hævn karma kunne kigge på beviserne og beskyldningerne og ud fra det vurdere om den hævn karma var berettigt, kan du se problemet?
Og ja man ku jo bare udelukke den bruger, men så ender det jo med at blive en krig på eksperten hvor en fjenders fjende er ens ven.

Nej bare lad karmaet blive anonym for min skyld. Lad coadmin kunne se hvem der gør det, og så ville vi meget hurtig kunne lukke af for denne meget lille men utrolig aktive gruppe som sabotere karma.

Derudover skulle det være et krav at man skulle skrive en forklarende tekst på hver eneste karma, hvordan man opretholder det ved jeg ik lige :o)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:37 #185
kalp - jeg håber at de bruger der er smuttet har givet IDG et spark bag i.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:39 #186
Lige et råd til screem_brille af hensyn til din scrollbar på musen... anvend Page Down knappen på keybordet;) hehe

Uanset hvor meget dårlig karma jeg får så smutter jeg ingen steder;)
Desuden hvis den bliver personlig bliver den slettet alligevel.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:42 #187
pis troede ellers lige alt min dårlig karma til dig fik dig til at smutte ;) hehe ej.

Jeg Vil smutte, lad nu være med at spamme min mailboks *GG*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:43 #188
triple-x>> spam spam hehe
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. februar 2005 - 11:44 #189
Stop nu det her drenge ;-)
Det er 100% spam det i laver og det fører alt sammen alligevel ikke til noget som helst, ud over selvfølgelig, at I får en hyggelig sludder for en sladder. Men den kunne I lige så godt ta' over Messenger eller ICQ *S*
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:46 #190
Okay jeg afslutter i hvertfald lige spørgsmålet hvis det evt skulle blive lukket så jeg ikke går og har 6 point ude..

Til Dem som har lagt svar.. jeg fordeler point efter bedste evne.. hehehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:47 #191
Du har ret victor :)

min msn er martin@tygsen.dk hvis i skulle ha lyst til at chikanere mig der ;)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:48 #192
uhhh 1.50 point til hver;o)

victor-1>> Det er gået lidt ud i et sidespor:) men faktisk skulle coadmins jo have reageret for længe siden har bedt mindst to om det og skrevet hver gang det var så jeg kunne afslutte spørgsmålet
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:50 #193
Bliver lige nød til at lukke noget ud...

HAHA BUSSEMAND! DU FIK INGEN POINT!! hehe
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:50 #194
kalp var det dig der kom min msn? ( sjov email du har så ihvertfald ;) )
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 11:51 #195
Victor-1 hvis alle folk bare siger, vi kan intet gøre alligvel, så det gider vi ikke beskæftige og smed, så sker der ingen ændringer, så jo før eller siden må IDG fatte mere end vådt bølgepap.
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:51 #196
yeps hehe er bare ikke online på msn lige nu men tilføjede lige;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 11:52 #197
ahh okay helt iorden, troede næsten det var bussenmanden

det var min ALLER sidste kommentar i denn tråd
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 11:55 #198
Jeg tror også det er min aller sidste kommentar hehe:)

Det kan godt være min email adresse er sjov.. men tror altså ikke engang bussemanden kan sammensætte en email adresse med de bogstaver på den måde... og hvis nu det skulle lykkes ham så kan han helt sikkert ikke huske den igen!!;o)

Så det skulle være den sidste "spam mail" til bullermanden
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 17:20 #199
LOL hvor meget larm skal ham bussemanden have lov at lave ? ellers fede karma han giver, og sjovt nok følger han jo med i de indlæg vi deltager i, det er da at være personlig! *G*
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 17:31 #200
Hos mig kalder han sig "øfsagdedenlillegris". Det må være lang tid siden, han har set sig selv i et spejl. Han får nok et chok, når han ser et stort dumt svin :-)
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 17:36 #201
LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL lucky-luke den var sq ok den du kom med der ;) (og nu er der sikkert mere dårlig karma på vej til dig, su holder jo ikke en sober tone overfor vores spøgelses ven *GG*)
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 17:38 #202
Han skal da ikke bestemme, hvilke tråde jeg deltager i. Det rager da ikke ham!!!
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 17:44 #203
næ men ikke destro mindre følger han jo med i det alligevel, men sjovt nok har han da lagt mærke til at jeg har skrvet i et spørgsmål som den eneste, så han kommer jo ikke selv med nogle svar / mulige løsninger.
Avatar billede lucky-luke Nybegynder
12. februar 2005 - 17:47 #204
Hans mening er jo intet værd, det er jo derfor han er anonym, han vil for alt i verden ikke have sit brugernavn frem - for så vil han være rent til grin.
Nå - men ikke mere spam fra mig :-)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 17:56 #205

*G*!!!  .. tjah.. han påstår at have anmeldt mig fordi jeg har kaldt hans fiktive brugernavn for spade... hehe tumpe! det er et personligt angreb..

Det bare godt vi ikke ved hvem han er for tror da helt sikkert jeg ville blive nød til at give ham en flad for sin dumhed
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 18:04 #206
Kalp han er jo en spade, og de skal være velkommen til at smide mig ud, jeg mister ikke så meget ved ikke at være her *GG*

(men tænk på hvis han faktisk anmelder nogen af os, så bliver hans identitet kendt af Co  admins, så synes da han skal melde løs *GG*)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 18:11 #207
screem_brille>> det har jeg også skrevet i triple-x's karma.. men mener altså også anmeldelses funktionen er annonym.
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 18:13 #208
blev vi ikke enige om at tage resten over msn ;)
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 18:20 #209
Bussemanden>> Nej jeg truer dig skam ikke... på eksperten i hvertfald.

Kontakt mig på msn. adasdasdasd@hotmail.com

tak
Avatar billede screem_brille Novice
12. februar 2005 - 18:21 #210
har ikke jeres msn :S
Avatar billede triple-x Nybegynder
12. februar 2005 - 18:24 #211
kig lidt oppe i tråden :) martin@tygsen.dk
Avatar billede kalp Novice
12. februar 2005 - 18:25 #212
yep... og adasdasdasd@hotmail.com er min msn ;)
Avatar billede kalp Novice
14. februar 2005 - 14:29 #213
nåh.. ser ud til man må droppe at få responds fra co-admins:/ sådan er det vel de har jo også travlt:)
Avatar billede triple-x Nybegynder
14. februar 2005 - 14:53 #214
sikke et minisite kalp :o)
Avatar billede bredker Nybegynder
15. februar 2005 - 22:05 #215