Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. februar 2005 - 16:10 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvem er den nye/nuværende admin?

Den tidligere "admin" (Jacob Friis Larsen) har følgende stående på sit minsite:

---
Jeg er ikke længere tilknyttet som udvikler for Eksperten.

Tak for tiden og udfordringerne :)

Admin / Jacob Friis Larsen
Nyheder fra mig: webcom-announce-request@list.webcom.dk?subject=subscribe

www.webcom.dk | www.sharksforum.com | www.webalogic.com | www.journster.com
---

Hvem er den nye/nuværende admin, og hvornår tager han/hun kontakt til brugerne?
Avatar billede mjl Nybegynder
10. februar 2005 - 17:51 #1
Ja...lad os høre! :)
Avatar billede bredker Nybegynder
10. februar 2005 - 20:15 #2
tror ikke han tør vise sig
er da helt tydeligt at han ikke aner en disse om hvad han har med at gøre
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 20:20 #3
Jeg tror måske mere man skal skrive direkte til IDG... det kan vel være de tror han har styr på sagerne.
Avatar billede mugs Novice
10. februar 2005 - 21:08 #4
Er der nogen der har styr på sitet?

Det er utroligt, at IDG / admin ikke svarer igen på div. kritik, der har været gennem tiden. I den senere tid har eksperten været nede flere gange i de tidlige morgentimer. Hvis jeg har rodet mig ind i et spørgsmål en sen aften, plejer jeg at logge på over den sidste kop morgenkaffe, for at følge evt. kommentarer op. og så er skodtet bare nede. Jeg husker en enkelt gang hvor der var en meddelelse om, at eksperten var under vedligeholdelse. Men de fleste gange har man ikke gidet dette.

Ikke en gang et E-nyt har man gidet udsende. Det sidste E-nyt er dateret 2004-08-14. Hvis der er kommet en ny admin, synes jeg da et E-nyt ville være et passende forum at præsentere vedkommende på. Hvis denne ellers vil være eksperten.dk bekendt.
Avatar billede roenving Novice
11. februar 2005 - 14:01 #5
Nuværende administrator for Eksperten er tilknyttet PCWorld, som siden efteråret har haft ansvaret for Eksperten indenfor IDGs websites !-)
Avatar billede mjl Nybegynder
11. februar 2005 - 14:24 #6
He he - weird!
Avatar billede foodear Praktikant
11. februar 2005 - 18:28 #7
Ham jeg snakkede med (for et par dage siden) hos IDG hed også jacob
Avatar billede thesurfer Nybegynder
23. april 2005 - 14:35 #8
OK, han hedder altså Jacob.. og vi ved ikke, hvornår han "tager kontakt til brugerene"..

Den nyeste E-Nyt meddelelse, er fra 2. marts 2005, 14:02 ( http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=151)..

Jeg mener at spm'et er besvaret, så godt som det nu kunne blive, og lukker hermed spm'et.