Avatar billede fox2001bs Nybegynder
23. marts 2001 - 09:42 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

AutoCAD Architectural Desktop eller en Lisp

Hejsa er der nogen der ved hvor man kan hente en demo version af AutoCAD Architectural Desktop
For der en kommando som gør at man laver en 3D mur med et 3D vindue i muren hvis man fandt ud af vindue skulle side 300mm længer mod højre rykker man bare vinduede og murhulede rykker med SMART
men hvis der er en Lisp der kan det samme til AutoCAD 2000 ville det også være fedt
Avatar billede sorensfar Nybegynder
23. marts 2001 - 10:17 #1
SKAL det være en 3D rutine. Tegner du i 3d i Acad2000.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
23. marts 2001 - 10:20 #2
Hvad skal du iøvrigt med en Demo AAD ??
Du kan alligevel ikke stjæle kommandoen, da den er krypteret :-(
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
23. marts 2001 - 10:28 #3
Nu dig igen *S
Ja, jeg tegner selv mere 3D for gør i vi ikke på abejde og skal snart lave et afgangs projekt hvor jeg skal lave et 3D hus. Så ja en 3D rutine kun være godt hvis den kan det jeg har beskrive.

Demoen til at leg lidt
Avatar billede sorensfar Nybegynder
23. marts 2001 - 12:07 #4
OK - har nu snakket med min leverandør af ACAD. Han sender en Demo til mig mandag eller tirsdag. Jeg sender den gerne videre, hvis det stadig er aktuelt, men jeg foreslår, at du får den CAD ansvarlige i DIT firma til at forsøge det samme hos JERES leverandør. Hvis det ikke går, så vend tilbage her.
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
23. marts 2001 - 12:34 #5
jeg er kun i praktik så jeg må ikke så meget så er mere internesser i DEMOEN.
Hvad med den der 3D rutine du snakke som hvad er det & hvad kan den ??
Avatar billede sorensfar Nybegynder
23. marts 2001 - 12:46 #6
Hov hov - du sagde ENTEN AAD-demo ELLER Lisp. *G*
Jeg spurgte bare om det SKULLE være en 3d rutine.
Jeg har ikke nogen. Kunne måske lave en til 2d.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
28. marts 2001 - 13:36 #7
Nu har jeg fået demo\'en. Hvor skal jeg sende en kopi hen? Læg evt. adresse på greven@image.dk
Avatar billede sorensfar Nybegynder
02. april 2001 - 11:36 #8
Nå, min gode Hr. FOX

Nu må du da have modtaget den demo for lang tid siden. Det må da være mere end et fyldestgørende svar. Du spurgte jo bare om HVOR man kunne få den, og nu har du ovenikøbet fået den tilsendt.
Såååhhhh....
Avatar billede fox2001bs Nybegynder
04. april 2001 - 17:02 #9
Tak for Demo\'en er det mig der er blind eller er der ikke nogle 15/30 dage prøvning af AAD på CD ???
Avatar billede sorensfar Nybegynder
04. april 2001 - 22:38 #10
Jeg ved det faktisk ikke for jeg har ikke selv haft tid til at kigge på den endnu. Min leverandør mente nu at der var 30 dages evaluation på den, da jeg snakkede med ham igår. Men som sagt, jeg ved det ikke.
Avatar billede sorensfar Nybegynder
04. april 2001 - 22:45 #11
Du får lige en bonus her. En side med en grundig gennemgang af AutoLISP. Lisp skole med eksempler samt oversigt over samtlige lispkommandoer og hvordan de bruges

http://home.netcom.com/~rogh/autolisp/