Avatar billede nottelmann Novice
09. februar 2005 - 18:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sims 2

Min datter har købt Sims 2, men har problemer med grafikken. Sims'erne har tal og bogstaver istedet for facon og farve, samt en del af tøjet ligeså består heraf. ...nej det er ikke et kopi-spil, og vi har fået det byttet uden det hjalp.

Jeg har prøvet at installerer spillet på en anden pc, og her det iorden.

Er der en forklaring herpå, og hvordan løser jeg problemet på hendes pc.

Kunne ikke finde en kategori der passer på dette spørgsmål, så...
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
09. februar 2005 - 18:59 #1
Min kæreste har også SIMS 2, og hun har også problemer med grafikken flere steder i spillet (huse vises ikke på oversigtskortet, personernes ansigter forsvinder i menuerne, skærmbilledet er meget mørkt osv) - så måske er spillet bare programmeret dårligt...
Avatar billede kalp Novice
09. februar 2005 - 19:04 #2
Start med at hente opdateringer herfra http://www.sims.dk/files.list.asp?id=211
og ellers sørg for at directx er opdateret til nyeste version på den pågældende pc.
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
09. februar 2005 - 19:05 #3
hvor stor er din computer?
Avatar billede nottelmann Novice
09. februar 2005 - 19:21 #4
Hendes pc er med 512 mb ram 2,1gh og 68mb grafik
Avatar billede nottelmann Novice
09. februar 2005 - 19:22 #5
Min er væsentlig mindre, men kan køre det uden grafikprobl.
Avatar billede nottelmann Novice
09. februar 2005 - 19:23 #6
Spillet kører også fint på hendes pc, men det er grafikken der er underlig...
Avatar billede nottelmann Novice
14. februar 2005 - 21:36 #7
Grafikkortet er et Asus A9200SE (Primary og et sekundary) Hvilken driver er den nyeste og rigtige at bruge fra deres hjemmeside? Jeg kan vel ikke bruge en Nvidia-driver?
Avatar billede nottelmann Novice
15. februar 2005 - 17:42 #8
Fejlen ligger i grafikkortet. Jeg takker for jeres bidrag til løsning af problemet.