Avatar billede henri Nybegynder
23. marts 2001 - 08:30 Der er 4 kommentarer

Sum på en sum, forkert resultat

Hej igen Palle.

Jeg tillader mig at oprette et nyt spørgsmål, da jeg ikke har fået svar på det andet endnu (I plejer jo at være meget hurtige til at svare), efter at have accepteret svaret. Jeg ved nemlig ikke om det skyldes, at du har travlt/er syg, eller om der ikke popper en besked op til jer, når spørgsmålet er blevet accepteret...

Min sum på en sum, fungerer ikke helt efter hensigten. Jeg har tilladt mig at sende en testdatabase til dig i onsdags.

Jeg har forsøgt at summere feltet \"SumOperationBonustid\" i feltet \"SumRessourceBonustid\". Af en eller anden årsag bliver den første summerede værdi forkert, mens der i den næste er lagt den korrekte værdi til.

Kan du hjælpe med en forklaring?

Mvh Henriette
Avatar billede michael_b Nybegynder
24. marts 2001 - 17:19 #1
Det lyder som om at laver en sum på rapport foden, hvis dette er tilføældet skal du nok lave en under-rapport der henter din sum.
Avatar billede henri Nybegynder
26. marts 2001 - 08:35 #2
Hej Michael.

Okay. Hvordan foregår det rent praktisk og hvordan henter jeg summen?

Mvh Henriette

PS: Der er ingen knapper til at acceptere/afvise svaret?
Avatar billede henri Nybegynder
28. marts 2001 - 10:40 #3
Hello? Nogen hjemme?
Avatar billede henri Nybegynder
05. april 2001 - 15:06 #4
Nå, ikke...