Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2005 - 15:10 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Der er en der uddeler dårlig karma og underskriver med mit navn.

I denne tråd http://www.eksperten.dk/spm/588959 er der åbenbart en der har set sig rigtig sur på mig.
Vejmand har henvendt sig fordi jeg skulle have givet ham dårlig karma - hvilket jeg selvfølgelig ikke har.

Det må da være ulovligt at udgive sig for at være mig og give dårlig karma. Grunden kan jo kun være at sætte mig i et meget dårligt lys hos ekspertens andre brugere.
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2005 - 15:25 #1
Den pågældende karma er blevet fjernet kan jeg se, så der er ikke noget vi kan gøre.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2005 - 15:29 #2
Tjek lige den andre der er med i tråden også - de har også fået.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2005 - 15:31 #3
Prøv lige anhansen
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2005 - 15:33 #4
anhansen var den eneste der også havde den - den er fjernet nu. Mere kan vi desværre ikke gøre, for vi kan heller ikke se hvem der har skrevet karmaen.
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2005 - 15:35 #5
Okay - tak for hjælpen snowball.
Men det er da noget ubehageligt synes jeg.
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2005 - 15:37 #6
Ja, det er noget træls noget. Vi har efterspurgt sanktionsmuligheder, så vi må håbe der sker noget på den front på et tidspunkt.

Husk at lukke spørgsmålet :)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
09. februar 2005 - 15:39 #7
HUH.

Normalt optager Karma systemet 0% af min tid, men dette eksempel på misbrug er dog noget forudroligende.

Så få da lavet det sådant at Karma uddelers navn automatisk vises, eller slet det fra sitet.
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2005 - 15:48 #8
bojohansen: Der er for mange ting i det til at man bare kan stille det sådan op. Men det er jo blevet diskuteret så mange gange tidligere, så det er der ingen grund til at også gør i dette spørgsmål ;)
Avatar billede bojohansen Nybegynder
09. februar 2005 - 15:51 #9
-->snowball
Helt korrekt. 0% af min tid ;-)
Avatar billede c-holst Novice
09. februar 2005 - 22:45 #10
jeg har vist også fået denne falske karma
Avatar billede boxer Nybegynder
09. februar 2005 - 23:09 #11
Det kan være at CoAdmin sletter den. Ellers må du trøste dig med den "rigtige" som jeg har givet dig.
Beklager at min tilstedeværelse skulle give dig en dårlig karm c-holst :o/
Avatar billede snowball Novice
09. februar 2005 - 23:19 #12
c-holst: Den er fjernet nu!
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. februar 2005 - 15:08 #13
heh.. har lige fået en 0%-karma med teksten "fjern din egen og denne forsvinder".. oprettet lige efter det her startede (10/2 2005 09:46).. har anmeldt det.. har mailet info@eksperten.dk (måske hjælper det, måske ikke).
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2005 - 16:08 #14
thesurfer>>> Sådan en fyr har jeg også fået :o) Samt en der hedder "ekspertens karma system er bare dejligt ikke"
Jeg kan ikke huske hvor jeg læste det, men der var en der sagde at de mennesker der ser på din karma, ikke tager sådan nogle spade-kommentarer alvorligt.
Du vil alligevel ikke kunne holde din karma ren for spam.
Istedet må vi glæde os over at vi altid kan få hjælp på eksperten - det synes jeg er fedt uanset hvad der sker med karma osv.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
10. februar 2005 - 16:11 #15
Det kan være at den nye admin, vil tage sig af det: http://www.eksperten.dk/spm/589721
Avatar billede kalp Novice
10. februar 2005 - 19:21 #16
Avatar billede boxer Nybegynder
10. februar 2005 - 21:40 #17
snowball>> Jeg ved godt at du har bedt mig om at lukke spørgsmålet, men så længe tingene fungerer som de gør, tror jeg at det er bedst at holde det åbent.
Jeg vil nødig have at nogen tror at jeg laver spamkarma.
Avatar billede boxer Nybegynder
12. maj 2005 - 21:23 #18
Nå mon ikke det er lukketid? Det er jo lidt pinligt at jeg beder andre om at lukke deres når jeg ikke selv har styr på det :o/