Avatar billede vodka101 Nybegynder
08. februar 2005 - 23:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

brænding af dvd

Heysa

Inden jeg formaterede brugte jeg nero til at tage et backup af mine dvd film med. Med efter formateringen vil det ikke virke mere.

Jeg kan godt brænde en dvd, hvis det ikke er kopi af en anden dvd. Hvis jeg fx bae smider en .txt dokument over på.
Jeg teoede at mit dvd drev var gået i stykker, så det fik jeg skiftet ud. Men det hjalp desværre ikke.

Så hvem kan anbefale et godt program jeg kan brænde dvd film med? (altså bare fra dvd til dvd).
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
08. februar 2005 - 23:58 #1
Mangler du ikke 'bare' nogle plug-ins til Nero?
Ellers kan dvddecrypter og dvdshrink være en mulighed.
Avatar billede vodka101 Nybegynder
09. februar 2005 - 00:25 #2
har den fulde ultra version så nej. Jeg har prøvet at køre dvd'erne igennem dvd skrink først, virker heller ik.

Den siger 100% fuldført, men kan se der kun er brændt ca. 1 cm på den, og på den 1cm, der er der huller i dvd skiven, og ridser.
har prøvet med forskellige typer dvd'er. Men det er nu de samme som jeg brugte før jeg formaterede.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
09. februar 2005 - 06:34 #3
Den kan jeg ikke helt forstå. Hvad mener du med at 'der er der huller i dvd-skiven'?
Avatar billede nva Praktikant
09. februar 2005 - 07:58 #4
Du kan brænde en dvd med TMPGenc DVD Author - her er en 30 dage version http://www.pegasys-inc.com/en/download/tda16.html
Avatar billede nva Praktikant
09. februar 2005 - 08:00 #5
Det kræver at du har filmen på harddisken - hvis du skal rippe filmen først skal du nok bruge DVDDecrypter og evt. DVDShrink.
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
09. februar 2005 - 11:24 #6
Hvis du er efter freeware er flg. en mulighed: CD Burner XP (http://www.cdburnerxp.se/download.php?latest) eller find noget tilsvarende på http://www.alwaysfreeware.co.uk/cdrutils.html
Avatar billede Peter Krüger Juniormester
09. februar 2005 - 11:25 #7
Men du skal selvfølgelig lige omkring DVD Decrypter først...)
Avatar billede nva Praktikant
15. februar 2005 - 11:42 #8
Hvordan går det ?
Avatar billede vodka101 Nybegynder
01. april 2005 - 12:46 #9
Virkede desværre ikke.
Har prøvet at køre den igennem dvd shrink først. Virker bare hat