Avatar billede knowman Juniormester
08. februar 2005 - 17:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ændrer HELE teksten selvom kun et afsnit er markeret

Hej
Der er opstået et højst besynderligt problem for mig i Word.

Nå jeg markerer et afsnit, og ændrer formatet (f.eks. til fed eller italic), ændrer den HELE teksten i dokumentet. Jeg fatter simpelthen
bare ikke, hvad der foregår - kan I hjælpe mig?

Jeg bruger Word 2003.
08. februar 2005 - 17:44 #1
Du har fået slået automatisk opdatering af typografier til.

Slås fra på denne måde:
I opgaveruden vælges: Typografier og formater.
Højreklik på typografien Normal, og vælg Rediger
Fjern markering for feltet: Opdater automatisk
Avatar billede knowman Juniormester
08. februar 2005 - 17:52 #2
Mange tak, Erik, det virkede 100%! Skønt! Jeg har lige brugt et par timer på at prøve at finde noget om det på nettet - uden held. Men eksperten var der med et svar omgående - som sædvanligt.

Mvh Peter.