Avatar billede tkc Nybegynder
07. februar 2005 - 22:30 Der er 6 kommentarer

Hvem kan hjælpe med chat og forum på Golfnyt.dk

Hej Alle

Jeg er webmaster på www.Golfnyt.dk og har lavet siden i FP.
Jeg har dog ikke den store forstand på it. m.v. men vil gerne have udviddet siden med et forum og en meget simpel chat ala den der er på hockeymania.dk... golfnyt.dk er hostet hos DHT.
Håber der er nogen der kan fortælle mig om ovenstående er muligt...? evt. vejlede/hjælpe ;O)
Kontakt mig gerne på webmaster@golfnyt.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. februar 2005 - 22:35 #1
Du kan hente færdige løsninger der er lige til at tage i brug her

http://forum.snitz.com der er et ASP baseret forum
http://www.fullxml.com der er en portal med forum og andet.

Disse to kræver ASP på dit web hotel
Avatar billede dundee Nybegynder
07. februar 2005 - 22:43 #2
er det en irc chat du vil lave ?
Avatar billede tkc Nybegynder
08. februar 2005 - 16:17 #3
Hej Dundee

Jeg aner ikke hvad en irc chat er...????
Avatar billede dundee Nybegynder
08. februar 2005 - 16:25 #4
kender du mIRC ?
Avatar billede tkc Nybegynder
08. februar 2005 - 17:39 #5
overhovedet ikke.....som jeg skrev så har jeg ikke den store forstand på Webdesign m.v.
Når man har sat sig lidt ind i FP så bliver det som at arbejde i Word....men jeg ved ikke ret meget mere....
Avatar billede dundee Nybegynder
09. februar 2005 - 09:43 #6
okay men mIRC er en program som man chatter i og kan styre en chat i så skal man bare ha en webchat så folk kan gå online på chatten via din hjemmeside.

Men det ved jeg ikke hvordan man får. Men bliver det en IRC chat du skal have så har vi muligvis en irc server du kan bruge og på den måde kan jeg hjælpe dig med chatten.
Har du et Subdomæn ?