Avatar billede maijen Nybegynder
07. februar 2005 - 21:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

G 3 telefon U8120 Sms-vrøvl

Hejsa...
Jeg har som så mange andre købt mig en 3 telefon, men jeg har problemer med at sende og modtage sms...?
Der er div. menu'er bla. beskeder og så vælg imellem sms,mms,email... vælger jeg sms kommer en besked om at, sms-initializing... hvorefter den går tilbage til valg imellem, sms,mms,og email, går jeg derimod ind igemmen hurtig menu, er der ingen problemer...!
jeg kan se at hukommelsen til sms er fyldt op og at der er ulæste beskeder på telefonen, der kan max være 20 stk, men hvor er de...Rapporter og andet kommer ej heller ind i indbakke som normalt, men havner i indbakke i hurtig menu'en, den ter sig underligt...
Jeg har kontaktet stedet hvor jeg har købt telefonen ,men der mente De ikke at det var nødvendigt at sende den til rep. Det kunne kundeservice klare... Ja, goddag mand økseskaft, jeg har ringet og ringet, De vil ringe tilbage når De vidste noget jeg har intet hørt fra dem endnu...
Håber på at en kan hjælpe mig...
Mai.
Avatar billede screem_brille Novice
07. februar 2005 - 21:54 #1
det lyder som et software problem, jeg ville indlevere den og få den sendt på værksted.
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
07. februar 2005 - 23:39 #2
# stinker bare røv... min kæreste havde en og den virker kun 4 timer om dagen.. eller gik den bare lige over på Tlf svaren og dne kunne ikke sende MMS'er med mindre du sendt den 5 gange plus.. og så gik alle sammen igemmen... det tjænte de jo så lige 4 på.. 3 er og bliver ikke andet ind noget lort
Avatar billede maijen Nybegynder
08. februar 2005 - 09:37 #3
Ja, jeg har dårlige erfaringer med 3... købte 2 stk, den anden har jeg netop fået hjem fra rep. efter 5 uger... Den gik også lige pludselig ned... derfor håber jeg nogen herinde kan hjælpe mig, jeg tror ikke det er noget alvorlig, der er galt.
Afventer lige et par dage og ser om nogen kan hjælpe mig...
Dejligt at I alle, herinde er så søde og hjælpsomme... Tak for det.
Avatar billede maijen Nybegynder
20. februar 2005 - 12:06 #4
Hej.
Jeg lukker spørgsmålet.
Mvh.