Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2005 - 21:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ustabil Eksperten ?

Hey,

Var det kun mig eller var Exp.dk nede en del af weekenden ?

Samt jeg synes at man oftere og oftere modtager ikke adgang til databasen !

Er det bare mig eller ?

Fra
Leif
Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2005 - 21:06 #1
Cool ! Man havde skrevet 0 point, men fordi den ville have en anden overskrift satte den sig selv til 30 igen !
Avatar billede eagleeye Praktikant
07. februar 2005 - 21:08 #2
Så kan du jo selv svare og acceptere dig eget svar så får du dine point igen :)

Ja eksperten var nede hele søndagen og her til aften har jeg også oplevet problemmer med at få forbindelse til database nogle gange.
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2005 - 21:42 #3
Så er du ikke den eneste leif som havde problemer ;) men den var da også nede hele lørdagen. men ja den er blevet meget meget ustabil.
Avatar billede summer Mester
07. februar 2005 - 21:59 #4
leif, alle har i weekenden erfaret at Eksperten var nede. Du er den første jeg har set reagere over det. Alle øvrige brugere resignerer sikkert blot og henter hjælpen et andet sted. At vi ikke har fået en eller anden forklaring - endog måske bare en lille beklagelse, er efterhånden blevet mere og mere almindeligt.
Avatar billede leif Seniormester
07. februar 2005 - 22:08 #5
Det var ren og skær fordi jeg har haft lidt problemer med min maskine (Måske internet forbindelsen) så det var ren og skær nysgerrighed !

Men ja, vi kan sagtens blive enige om at det er underligt at der ikke engang bare kommer en lille nyhed på omkring det !
Avatar billede leif Seniormester
08. februar 2005 - 10:14 #6
.