Avatar billede dundee Nybegynder
07. februar 2005 - 20:59 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mangler et pænt og prof logo

Hej igen eksperter.

Nogen der kan lave et pænt og prof logo. til vores hjemmeside

eller bare noget der er pænere end det vi har nu som jeg har lavet i paint.

det skal være et logo til en bolige forening der hedder VUB 2820
den ligger klods op og ned af en motorvej så det må gerne være noget i den stil

www.vub2820.webbyen.dk der kan i se de logo som er lavet i paint

venlig hilsen

dundee
Avatar billede weblex Nybegynder
07. februar 2005 - 21:30 #1
Avatar billede dundee Nybegynder
07. februar 2005 - 21:59 #2
Jo det er okay men tænkte lidt på noget andet har du andre forslag
Avatar billede dundee Nybegynder
08. februar 2005 - 09:55 #3
Jeg havde nu mere tænkt mig sådan et logo/banner til toppen af hjemmesiden
Avatar billede kimdolleris Nybegynder
08. februar 2005 - 20:39 #4
Avatar billede dundee Nybegynder
09. februar 2005 - 09:47 #5
Hmm Ja lidt der hen af men kan du lave det sådan mere Banner agtigt. eller så der også står Ved UngdomsBoligerne, ved siden af så det ligesom bliver et aflangt et eller andet jeg ved squ ikke helt hvordan man forklare det hæhæ men noget i den stil
Avatar billede dundee Nybegynder
09. februar 2005 - 09:52 #6
hmm det er noegn linde den stil her jeg mener men bare med et logo eller andet der minder om en ejendom som ligger i centrum af 4 motorveje og men teksten VUB 2820 og Velkommen Til Ved UngdomsBoligerne
Avatar billede dundee Nybegynder
09. februar 2005 - 09:52 #7