Avatar billede okjk Novice
07. februar 2005 - 20:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ixus og win XP

Forsøger at få mit digital ixus camera til at virke med windows XP og epson stylus CX6400.
Der er kortlæser i stylussen., men når jeg via windows forsøger at tilføje en billedenhed - under guiden scanner og camera - vil den kun kendes ved scanneren - vil gerne kunne lægge billeder ind på windows via mit CF kort.
Når jeg sætter cd en der fulgte med cameraet i istedet - altså "har selv diskette" - kan man ikke få den til at virke - er kørt lidt fast. Jeg kan også se at det vist er et rigtigt dårligt formuleret spørgsmål.
Kan nogen hjælpe.
Avatar billede dkrso Nybegynder
24. februar 2005 - 14:59 #1
Kan du ikke lade kortet sidde i kameraet, og så tilslutte dette til PC via uSB.

Så burde du kunne bruge stifinder, selvom drivere ikke er installeret.... !

Det kan jeg..
Hvilket kamera drejer det sig om. Der findes mange af typen Ixus !
Avatar billede dkrso Nybegynder
24. februar 2005 - 15:01 #2
Er du sikker på at kortlæseren kan læse CF-kort ?
Avatar billede dkrso Nybegynder
24. februar 2005 - 15:05 #3
Cd'en til kameraet understøtter kun kameraet, og kan ikke bruges til andet.

Ved ikke om det er nogen hjælp, eller om jeg har forstået spørgsmålet korrekt.
Avatar billede okjk Novice
18. marts 2010 - 19:34 #4
Spørgsmålet er uaktuelt for mig nu, da jeg har fået både nyt kamera og nyt styresystem.