Avatar billede dundee Nybegynder
07. februar 2005 - 20:47 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hjemmeside online tæller

Hej Eksperter

Jeg sidder her og er ved at lave en hjemmeside til vores boligforening.

Kan jeg godt få en online tæller ind på siden og hvor og hvordan.

Jeg laver siden i webbyen gratis pakke
Avatar billede amews_aj Nybegynder
07. februar 2005 - 21:00 #1
Avatar billede dundee Nybegynder
07. februar 2005 - 21:01 #2
Der har jeg prøvet men kan ikke finde ud af hvordan jeg skal gøre for jeg kan ikke finde det noget steder og så skal det også være gratis
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
07. februar 2005 - 21:03 #3
Du kan oprette en gratis tæller hos http://www.statcounter.com/
Siden er tysk, men 'taler' et glimrende engelsk...

Nemt, gratis -og fremfor alt velfungerende !

Lars
Avatar billede dundee Nybegynder
07. februar 2005 - 21:11 #4
Skal man ikke være medlem der ? kan du lave et mere direkte link til hvor jeg kan hente den ?
Avatar billede stone Forsker
07. februar 2005 - 21:12 #5
chart er gratis for non comercielle webs, du går ind og tilmelder din side hvor du vælger hvilken kategori den skal være, derefter får du besked fra chart om den er godtaget.

på hovedsiden oppe i toppen vælg tilmed website, derefter vælg private / ikke comercielle, derefter vælg vælg chart basic statestik derefter vælg standard website
her kommer en liste op hvor du kan vælge kategori f.esk foreninger herefter skriver du dine weboplysninger og voila........
Avatar billede amews_aj Nybegynder
08. februar 2005 - 12:10 #6
hmm.. Synes da egentlig ikke mit svar fejlede noget, du kunne da godt have givet mig lidt for linket, da det jo blev løsningen..

Jeg er egentlig ret ligeglad med point, men du bør altid tilbyde alle der har været med til løsningen point...

Husk det til en anden gang, så bliver du mere populær :D
BAre et godt råd...
Avatar billede larsfinnerup Nybegynder
08. februar 2005 - 13:49 #7
Du kan registrere dig gratis på http://my.statcounter.com/register.php

Lars
Avatar billede dundee Nybegynder
08. februar 2005 - 15:49 #8
jamen jeg vil da gerne give jer 2 point også hvordan gør jeg det
Avatar billede amews_aj Nybegynder
10. februar 2005 - 17:50 #9
Det er helt lige meget for min skyld, hvis du vil det en anden gang, skal begge to bare smide et svar, så kan du markere begge navne i feltet, og tryke accepter, så deler den automatisk..

Du kan også vælge selv at fordele pointene....