Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 17:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Browser statistik på E

Hej.

Findes der nogen statistik over hvilke browsere der bliver brugt af brugerne på eksperten?

Kunne være sjovt at se om fordelingen mellem IE og andre alternativer var anderledes end gennemsnittet.
Avatar billede htmlkongen Novice
08. februar 2005 - 12:18 #1
Nej det gør der ikke. Ikke af hvad jeg ved - men det kunne nu være interessant i et computer forum :) Men du kan evt foreslå det som afstemning på www.ebruger.dk :)
Avatar billede anhansen Nybegynder
08. februar 2005 - 12:40 #2
Det kunne man - men det er ikke helt så interessant synes jeg.
Er overbevist om at fordelingen er mere firefox venlig på ebruger end på eksperten.

Men det må selvf. stå for egen regning det udsagn.

Jeg synes bare det kunne være sjovt at lave nogle stats over.
Avatar billede anhansen Nybegynder
03. juni 2005 - 16:55 #3
lukker.... tak for input...