Avatar billede badper Nybegynder
07. februar 2005 - 16:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Bolignet hvad skal man vælge og hvorfor?

Min Boligforening skal have Bolignet

Det står og skal vælge mellem TDC og ComX
Hvad skulle de vælge, efter min egen meneing og hvad jeg har læst mig frem til så er det ComX der er billigst, men er der nogler erfaringer her?

Er der andre udbyder som i kan anbefale?

VH

Badper
Avatar billede belle Nybegynder
07. februar 2005 - 22:04 #1
hvor i landet er det?
Der er mange udbydere af netværk til boligforeninger men mange er ret lokale. Det kan jo være i kan finde en hel tredje i jeres område der kan konkurrere på pris og service.
Jeg bor på nøtrrebro og her har vi lige fået bolignet hos http://www.ngdc.dk/_dk/index.php
Avatar billede svdo Nybegynder
07. februar 2005 - 22:43 #2
Hej
Hvor bor du
Firmaet A+Arrownet www.aplus.dk
kan også levere billig telefoni samt internet.
sd
Avatar billede badper Nybegynder
09. februar 2005 - 10:38 #3
Jeg bor i Glostrup
Avatar billede area48 Nybegynder
09. februar 2005 - 10:50 #4
Prøv evt. www.telelet.dk
De har leveret internet-forbindelsen, telefon-system, dørtelefon-system og tv-signaler i den Andelsboligforening, hvor jeg er bosiddende (Amager) til en ganske rimelig pris.
Systemet har fungeret rimeligt problemløst.
Avatar billede badper Nybegynder
09. februar 2005 - 11:43 #5
Mit spørgsmål er lidt til nogle erfaringer om ComX og TDC´s Bolignet er der nogen der kender til dem og hvordan har de været?
Avatar billede badper Nybegynder
21. marts 2005 - 19:27 #6
Point var givet forkert men hvad fanden sket er sket