Avatar billede varmeskud Praktikant
07. februar 2005 - 13:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

for ikke mail ved indlæg

Hej

Jeg for ingen mails når der kommer indlæg i de spørgsmål jeg deltager i og den er slået til den funktion hos mig.

Mvh Kim

PS. sætte 1 point på for at jeg kan se i mine point at dette er åben og ikke blevet lukket.
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 13:23 #1
Det også lidt ustabilt hos mig.
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. februar 2005 - 13:25 #2
oki. for overhovedet ingen nemlig
Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 13:27 #3
Er du sikker på at det ikke er et spamfilter på din mail der fanger den.

Det virker fuldt ud fint her - nogle gange går der lidt tid inden de kommer. Men tror ikke jeg mangler mails fra nogle indlæg.
Avatar billede kalp Novice
07. februar 2005 - 13:29 #4
anhansen>> Det er det jeg kalder for ustabilt hos mig hehe
Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 13:30 #5
ok... men det kan eksperten jo ikke gøre for.. ;-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. februar 2005 - 15:10 #6
ja det har virket fint i lang lang tid. men her de sidste par dage eller sidste uge har det ikke virket og ingen spam filter på.
Avatar billede anhansen Nybegynder
07. februar 2005 - 15:14 #7
Og du er sikker på din mail udbyder heller ikke har spam filter på?
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. februar 2005 - 16:40 #8
ja
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. februar 2005 - 20:30 #9
min mail virker fint og det er ikke spam filteret der tager dem.
Avatar billede anhansen Nybegynder
08. februar 2005 - 07:54 #10
Så kan jeg ikke forklare det - så må du jo finde nogle coadmins evt og se om de kan se i  loggen på mailserver om de er sendt afsted.

Så kan du få bekræftet/afkræftet at det er din mailserver.
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. februar 2005 - 11:55 #11
Jeg har fundet fejlen. Det er det forpulet d-hosting "firma" som ikke kan finde ud af en skid. Hele tiden bøvl, og hvis det endligt virker. Hvad gør de så. Så roder de med det så det går ned iiiiiigen